Ramowy Program Forum Współpracy 2011

11:30

Rejestracja

12:00

Lunch

12:30

UROCZYSTE OTWARCIE

 

- Współpraca partnerów handlowych na tle wyzwań rynku FMCG.

Wprowadzenie i otwarcie konferencji.

Dan Nistor (ECR Polska Co-Chair)

Tomasz Waligórski (Biedronka / Jeronimo Martins Dystrybucja, ECR Polska Co-Chair)


- The future of business - expected development and key trends for Polish Retail & FMCG Industry.

Kluczowe trendy w zachowaniu konsumentów oraz nadchodzące zmiany ekonomiczne i ich wpływ na branżę FMCG z perspektywy eksperta z wieloletnim doświadczeniem i lidera rynku.

Pedro da Silva (Jeronimo Martins)


13:15

SESJA NAJLEPSZYCH PRAKTYK

 

- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw: Milionowe oszczędności w gospodarce paletowej – dzięki wspólnemu wypracowaniu standardów w ramach ECR. Case study.

Paweł Pietraszko (Auchan Polska)

 

- Gospodarka paletami w firmie transportowej - case study Colian Logistics Sp. z o.o.

Maciej Kubiak (Chep Polska)

Jarosław Taberski (Colian Logistics)

 

- Współdzielenie łańcuchów dostaw – praktyczna redukcja kosztów transportu.

Prezentacja platformy T-scale  - powstałej z połączenia projektów badawczych i potrzeb polskiego rynku. Case study.

Dariusz Łukawczyk (Farmada, Grupa Neuca)

 

- Paperless invoicing. Reducing environmental impact and saving cost.

Współpraca pomiędzy dostawcą usług a producentem FMCG – realne korzyści finansowe i środowiskowe. Case study.

Sylwia Szlezak (Unilever)

Bartłomiej Wójtowicz (Comarch) 


14:45

Przerwa kawowa

15:00

SESJA STRATEGICZNA

 

- 2020: Future Value Chain: Building Strategies for the new decade.

Wiodące i zmieniające się trendy, które będą miały największy wpływ na gospodarkę kolejnej dekady, cele strategiczne firm na kolejne 10 lat i wskazówki dotyczące zachowań taktycznych, które mogą pomóc w ich realizacji. Prezentacja na podstawie Raportu opracowanego przez The Consumer Goods Forum wspólnie z Capgemini, HP i Microsoft, przy współudziale managerów 200 wiodących firm handlowych, producentów FMCG, przedstawicieli świata nauki i dostawców usług, jak również organizacji biznesowych.

Nigel Bagley (The Consumer Goods Forum, Unilever)

 

- Social media & mobile commerce: New Shoppers, New Opportunities, New Challenges for cooperation.

Szanse, wyzwania i zagrożenia dla rynku FMCG płynące z nowoczesnych technik komunikacji. Przykłady wykorzystania social media i moblie commerce dla rozwoju biznesu.

Maximilian Musselius (ECR-Rus)

 

 

- Światowe standardy w sprzedaży w kontekście etyki, na przykładzie III. edycji Polish National Sales Awards. Case study Strauss Cafe Poland.

Elżbieta Pełka (PNSA)

 

16:30

PANEL DYSKUSYJNY

 

Wyzwania współczesnego rynku FMCG


- Praktyczny wymiar etyki w biznesie, czy współpraca i wspólny kodeks są realne?
- Holistyczne zarządzanie łańcuchem wartości „end-to-end” – strategiczne spojrzenie na współpracę partnerów handlowych.
- Jak bardzo zaawansowana może być współpraca partnerów handlowych? W jakich obszarach można ją zacieśnić?
- Tematy zgłoszone w trakcie konferencji przez uczestników.

 

Przedstawiciele Rady Nadzorczej ECR Polska – kluczowych Detalistów i Producentów polskiego rynku FMCG, m.in. Stefan Golonka (Kraft Foods Polska), Jerzy Markow (DB Dchenker), Michał Mrowiec (Unilever), Dan Nistor (Coca-Cola HBC), Tomasz Waligórski (Jeronimo Martins Dystrybucja), Marek Wesołowski (Emperia Holding).


17:30

BUSINESS MIXER


- Sesje partneringowe uczestników spotkania
- Spotkania z przedstawicielami Rady Nadzorczej ECR
- Mniej lub bardziej formalne rozmowy biznesowe

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

 

Program w wersji do druku (pdf) można pobrać tutaj.

For english version of the program please click here.

Aby się zarejestrować kliknij tutaj.