Program konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. W trakcie wszystkich prezentacji możliwe będzie tłumaczenie symultaniczne z polskiego na angielski i z angielskiego na polski.
Program w formacie PDF można ściągnąć tutaj.
9.00 - 9.30 |
REJESTARCJA DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW |
|
9.30 - 10.30 |
WARSZTATY / WORKSHOPS |
|
9.30 - 10.30
|
WARSZTAT FINANSOWY: Jak nie dać się pokonać zatorom płatniczym? |
WARSZTAT PRAWNY: Prawo konkurencji w codziennej praktyce handlowej. |
10.30 - 11.00 |
Rejestracja, kawa powitalna / Welcome coffee and registration |
|
11.00 - 11.45 |
UROCZYSTE OTWARCIE / GRAND OPENING |
|
|
Współpraca partnerów handlowych na tle wyzwań rynku FMCG / Cooperation of trading partners and challenges of FMCG industry. Wprowadzenie i otwarcie konferencji przez Co-chairmanów ECR Polska. / Introduction and opening of the conference by ECR Poland Co-chairman. Michał Mrowiec (Wiceprezydent ds. Sprzedaży w Polsce i krajach bałtyckich, Unilever Polska Sp. z o. o. ) Eduardo Brito (Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.) Key-note speech: MODERN TRADE vs TRADITIONAL TRADE - THE WRONG WAY OF LOOKING AT RETAILLuis Manuel Conceicao do Amaral (Management Board President, Eurocash Group) |
|
11.45 - 13.15 |
SESJA STRATEGICZNA / STRATEGIC SESSION | |
|
Building Profitable Customer Relationships – a Holistic Approach in the Customer Experience Space. Claudia Suárez-Gapp (Director Customer Experience – Europe, The Nielsen Company) The consumer & shopper journey insight model: ECR Europe’s new innovative value creating framework from consumer & shopper insights. Luc Demeulenaere (ECR Europe, Independent consultant/coach in the area of category management, shopper marketing and CRM)
Socjologia współczesnego nabywcy / Sociology of modern consumer. Prof. Anna Giza-Poleszczuk (Prodziekan Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Warszawski) |
|
13.15 – 14.00 |
Lunch |
|
14.00 - 15.45 |
SESJA NAJLEPSZYCH PRAKTYK / BEST PRACTICE SESSION |
|
14.00 – 15.45
|
– Zarządzanie łańcuchem dostaw / Supply Chain Management Prowadzący: Jerzy Cichostępski (Dyrektor Działu Logistyki, Unilever Polska Sp. z o. o.) Małgorzata Piekarska (Prezes Zarządu, Auchan Direct)
Zarządzanie opakowaniami w logistyce – case study firmy Coca Cola. Piotr Wiącek (Regional Warehouse Manager, Coca Cola HBC Polska), Maciej Kubiak (Country General Manager, CHEP Polska)
Współdzielenie łańcucha dostaw. Beiersdorf – Energizer case study. Lucyna Zaborowska-Princ (Manager Dystrybucji i Współpracy Logistycznej, Nivea Polska Sp. z o. o.) Iwona Przybył (Energizer Group)
Elektroniczna komunikacja B2B metodą na optymalizację procesów w łańcuchu dostaw. Case study Leroy Merlin. Katarzyna Kowalska (Dyrektor Logistyki, Leroy Merlin Polska), Bartłomiej Wójtowicz (Kierownik Rozwoju Produktów Comarch ECOD, Comarch S.A.)
ECR w Praktyce – współdzielenie łańcucha dostaw w projekcie T-scale. Norbert Ołtarzewski (Bakalland)
GDSN - automated exchange of master data works and pays off! Nestle's practical learnings. Olivier Gleron (supply Chain Director, Nestle Polska S.A.) |
- NEW Commerce Prowadzący: Mateusz Boruta (Dyrektor Zarządzający, ECR Polska) Konsument i Shopper w cyfrowym świecie. Gabriel Matwiejczyk (Business Development Manager, NM Incite, A Nielsen/McKinsey Company), Artur Czajka (Senior Team Manager, Nielsen)
Rewolucja w dystrybucji gazetek i promocji sieci handlowych – nowi konsumenci, wzrost sprzedaży. Case study Alma i Listonic. Elżbieta Con (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Listonic Sp. z o. o.)
Informacje o produktach w technologiach mobilnych. Case study Unilever. Marcin Łobejko (Kierownik Działu Danych Podstawowych, Unilever Polska Sp. z o. o.), Sylwia Szlęzak (Kierownik Działu Obsługi Klienta i Działu Administracji Danych Podstawowych, Unilever Polska Sp. z o. o.), Jacek Pucher (Główny Specjalista, PM, ILiM IB, GS1 Polska)
Porównywarka cen na rynku FMCG - wartość dla konsumenta, dobry interes dla sklepu. Tomasz Maj (e-Commerce Director , Grupa Nokaut S.A.)
Płatności Internetowe na rynku FMCG. Joanna Kuzdak (Dyrektor Zarządzająca, PayU S.A.)
Wartość biznesowa informacji w mediach społecznościowych. dr inż. Mariusz Dzieciątko (Starszy wykładowca, Szkoła Główna Handlowa / Senior technology consultant, SAS Institute) |
15.45 - 16.00 |
Przerwa kawowa / Coffee break |
|
16.00 - 16.45 |
PANEL DYSKUSYJNY / DISCUSSION PANEL |
|
16.00 – 16.45 |
Dyskusja z
udziałem przedstawicieli liderów biznesu – top managementem kluczowych detalistów i
producentów polskiego rynku FMCG / Disscussion between polish FMCG market leaders - top management of key retailers and manufacturers.
|
|
Od 16.45 |
BUSINESS MIXER Sesje networkingowe uczestników spotkania, spotkania z przedstawicielami Rady Nadzorczej ECR, mniej lub bardziej formalne rozmowy biznesowe przy lampce wina i szklaneczce whisky!/ Networking sessions, meetings with ECR BoD members, less formal business talks. Partnerem Business Mixera są: Johnnie Walker, winiarnia Encantado, Bakalland oraz Kraft Foods, producentt m.in. marek Milka, Oreo, Delicje i LU GO! |
-
Aktualności
-
2012-01-24 Witamy na stronie Forum Współpracy 2012!
Od dziś na tej stronie będziemy zamieszczać najświeższe informacje dotyczące przygotowania do kolejnego Forum Współpracy!Czytaj dalej -
2012-01-24 Kolejni potwierdzeni uczestnicy FW2012
Przygotowania do konferencji idą pełną parą. Przybywa nam ciekawych prelegentów i uczestników panelu dyskusyjnego.Czytaj dalej
-