Program konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. W trakcie wszystkich prezentacji możliwe będzie tłumaczenie symultaniczne z polskiego na angielski i z angielskiego na polski.

Program w formacie PDF można ściągnąć tutaj.

9.00 - 9.30

REJESTARCJA DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW

9.30 - 10.30

WARSZTATY / WORKSHOPS

9.30 - 10.30 

 

 


WARSZTAT FINANSOWY: Jak nie dać się pokonać zatorom płatniczym?

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak prezentowała się terminowość płatności w branży FMCG w ostatnich 12 miesiącach. Dowiedzą się nie tylko jaka jest mechanika powstania zatoru płatniczego, ale również poznają narzędzia służące ich zapobieganiu, sposoby zarządzania należnościami oraz inne metody ograniczenia ryzyka finansowego firmy.

Prowadzący: Andrzej Osiński (D&B Polska, Członek Zarządu Grupy Bisnode)

WARSZTAT PRAWNY: Prawo konkurencji w codziennej praktyce handlowej.

Uczestnicy warsztatów poznają prawne aspekty współpracy handlowej pomiędzy partnerami biznesowymi. Dowiedzą się w jaki sposób kształtować współpracę handlową, aby nie narazić się na zarzut stosowania niedozwolonych praktyk ograniczających konkurencję, jak przygotować „bezpieczną” umowę z partnerami handlowymi a także jakie sankcje grożą przedsiębiorcy za naruszenie zakazów przewidzianych w polskim porządku prawnym. Na konkretnych przykładach przedstawione zostaną również rodzaje porozumień zakazanych.

Prowadzący: Barbara Nowakiewicz i Anna Wołczkiewicz (Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska)


10.30 - 11.00

Rejestracja, kawa powitalna / Welcome coffee and registration

11.00 - 11.45

UROCZYSTE OTWARCIE / GRAND OPENING

 

 

 

 

 

 

 


 

  Współpraca partnerów handlowych na tle wyzwań rynku FMCG / Cooperation of trading partners and challenges of FMCG industry. 

Wprowadzenie i otwarcie konferencji przez Co-chairmanów ECR Polska. / Introduction and opening of the conference by ECR Poland Co-chairman.

Michał Mrowiec (Wiceprezydent ds. Sprzedaży w Polsce i krajach bałtyckich, Unilever Polska Sp. z o. o. )

Eduardo Brito (Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.)

Key-note speech: MODERN TRADE vs TRADITIONAL TRADE -  THE WRONG WAY OF LOOKING AT RETAIL

Luis Manuel Conceicao do Amaral (Management Board President, Eurocash Group)


11.45 - 13.15

SESJA STRATEGICZNA / STRATEGIC SESSION

 

Building Profitable Customer Relationships – a Holistic Approach in the Customer Experience Space. 

Claudia Suárez-Gapp (Director Customer Experience – Europe, The Nielsen Company) 


The consumer & shopper journey insight model: ECR Europe’s new innovative value creating framework from consumer & shopper insights. 

Luc Demeulenaere (ECR Europe, Independent consultant/coach in the area of category management, shopper marketing and CRM)

 

Socjologia współczesnego nabywcy / Sociology of modern consumer.  

Prof. Anna Giza-Poleszczuk (Prodziekan Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Warszawski)


13.15 – 14.00

Lunch

14.00 - 15.45

SESJA NAJLEPSZYCH PRAKTYK / BEST PRACTICE SESSION

14.00 – 15.45

 

 


– Zarządzanie łańcuchem dostaw / Supply Chain Management 

Prowadzący:

Jerzy Cichostępski (Dyrektor Działu Logistyki, Unilever Polska Sp. z o. o.)

Małgorzata Piekarska (Prezes Zarządu, Auchan Direct)

 

Zarządzanie opakowaniami w logistyce – case study firmy Coca Cola.
(Doświadczenia firmy Coca Cola w obszarze gospodarki paletowej). 

Piotr Wiącek (Regional Warehouse Manager, Coca Cola HBC Polska),

Maciej Kubiak (Country General Manager, CHEP Polska)

 

Współdzielenie łańcucha dostaw. Beiersdorf – Energizer case study.
(Współpraca niezależnych podmiotów w optymalizacji transport, koncepcja i doświadczenia z pierwszego wdrożenia współdzielenia łańcucha dostaw w dystrybucji.) 

Lucyna Zaborowska-Princ (Manager Dystrybucji i Współpracy Logistycznej, Nivea Polska Sp. z o. o.) 

Iwona Przybył (Energizer Group)

 

Elektroniczna komunikacja B2B metodą na optymalizację procesów w łańcuchu dostaw. Case study Leroy Merlin.  

Katarzyna Kowalska (Dyrektor Logistyki, Leroy Merlin Polska), Bartłomiej Wójtowicz (Kierownik Rozwoju Produktów Comarch ECOD, Comarch S.A.)

 

ECR w Praktyce – współdzielenie łańcucha dostaw w projekcie T-scale.  

Norbert Ołtarzewski (Bakalland)

 

GDSN - automated exchange of master data works and pays off! Nestle's practical learnings.

Olivier Gleron (supply Chain Director, Nestle Polska S.A.)


- NEW Commerce

Prowadzący:

Mateusz Boruta (Dyrektor Zarządzający, ECR Polska) 


Konsument i Shopper w cyfrowym świecie. 

Gabriel Matwiejczyk (Business Development Manager, NM Incite, A Nielsen/McKinsey Company),

Artur Czajka (Senior Team Manager, Nielsen)

 

Rewolucja w dystrybucji gazetek i promocji sieci handlowych – nowi konsumenci, wzrost sprzedaży. Case study Alma i Listonic. 

Elżbieta Con (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Listonic Sp. z o. o.)

 

Informacje o produktach w technologiach mobilnych. Case study Unilever.  

Marcin Łobejko (Kierownik Działu Danych Podstawowych, Unilever Polska Sp. z o. o.),

Sylwia Szlęzak (Kierownik Działu Obsługi Klienta i Działu Administracji Danych Podstawowych, Unilever Polska Sp. z o. o.),

Jacek Pucher (Główny Specjalista, PM, ILiM IB, GS1 Polska)

 

Porównywarka cen na rynku FMCG - wartość dla konsumenta, dobry interes dla sklepu.  

Tomasz Maj (e-Commerce Director , Grupa Nokaut S.A.)

 

Płatności Internetowe na rynku FMCG.
(Trendy w rozwoju zakupów FMCG on-line i płatności on-line’owych i mobilnych. Wyniki badań skłonności zakupowych u klientów). 

Joanna Kuzdak (Dyrektor Zarządzająca, PayU S.A.)

 

Wartość biznesowa informacji w mediach społecznościowych.

dr inż. Mariusz Dzieciątko (Starszy wykładowca, Szkoła Główna Handlowa / Senior technology consultant, SAS Institute)


15.45 - 16.00

Przerwa kawowa / Coffee break

16.00 - 16.45

PANEL DYSKUSYJNY / DISCUSSION PANEL

16.00 – 16.45

Dyskusja z udziałem przedstawicieli liderów biznesu – top managementem kluczowych detalistów i producentów polskiego rynku FMCG / Disscussion between polish FMCG market leaders - top management of key retailers and manufacturers.

 

Od 16.45

BUSINESS MIXER

Sesje networkingowe uczestników spotkania, spotkania z przedstawicielami Rady Nadzorczej ECR, mniej lub bardziej formalne rozmowy biznesowe przy lampce wina i szklaneczce whisky!/ Networking sessions, meetings with ECR BoD members, less formal business talks.

Partnerem Business Mixera są: Johnnie Walker, winiarnia Encantado, Bakalland oraz Kraft Foods, producentt m.in. marek Milka, Oreo, Delicje i LU GO!

  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Unilever Polska - Sponsor Platynowy
    • Warehouse Monitor
    • Czasopismo Logistyka
    • Comarch S.A. - Sponsor Główny
    • PNSA
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • CHEP Polska
    • Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Johnnie Walker
    • Schenker Sp. z o. o.
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • BAKALLAND S.A.
    • GS1 Polska
    • Dlahandlu.pl
    • fresh & cool market
    • BRIEF
    • Log4.pl
    • Dobra Logistyka
    • Kraft Foods Polska S.A.
    • Polska Izba Handlu
    • Życie Handlowe
    • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY
  • Aktualności

    • 2012-01-24 Witamy na stronie Forum Współpracy 2012!

      Od dziś na tej stronie będziemy zamieszczać najświeższe informacje dotyczące przygotowania do kolejnego Forum Współpracy!
      Czytaj dalej
    • 2012-01-24 Kolejni potwierdzeni uczestnicy FW2012

      Przygotowania do konferencji idą pełną parą. Przybywa nam ciekawych prelegentów i uczestników panelu dyskusyjnego.
      Czytaj dalej