Prelegenci

W gronie prelegentów znajdują się przedstawiciele polskiego biznesu FMCG, managerowie sieci handlowych i producentów, szefowie logistyki, IT, sprzedaży i marketingu, przedstawiciele zarządów firm tworzących ECR Polska, managerowie projektów firm świadczących usługi na rzecz branży FMCG, przedstawiciele świata nauki i firm badawczych, Członkowie Rady Nadzorczej ECR Polska, a także zaproszeni goście zagraniczni.
Klucz doboru niezmiennie jest jeden - wysoka wartość merytoryczna i jakość wystąpienia, ciekawa osobowość i uznane doświadczenie prelegentów.

 

  • Luis Manuel Conceicao do Amaral

    Luis Manuel Conceicao do Amaral

    Management Board President, Grupa Eurocash

    Luis has 30 years of experience in managing companies in various countries. Formerly, Sales and Marketing Manager, Unilever, Portugal; 1989-94, Director of Marketing and Sales and Board Member, Nissan, Portugal; 1995-99, General Manager, Jeronimo Martins, Poland; 1999, Managing Director, Jeronimo Martins Holding, Lisbon; 2000, Partner, AntFactory; 2001, Senior Partner, LAEP Brasil; since 2003 owner and Management Board President of Eurocash Group.

     
  • Eduardo Brito

    Eduardo Brito

    Co-Chairman ECR Polska, Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.

    Związany z Grupą Jeronimo Martins od 1987, zaś z JMD od 2000r. Odpowiedzialny za rozwój firmy obejmujący ekspansję, rozwój techniczny oraz strategię rozwoju regionalnego dla nowych jednostek. Bezpośrednio zarządza logistyką, łańcuchem dostaw oraz działem marketingu. Absolwent Uniwersytetu Lizbońskiego.

     
  • Elżbieta Con

    Elżbieta Con

    Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Listonic Sp. z o. o.

    Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu handlowym. Od 2008 roku związana z rynkiem mediów. Obecnie jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Listonic Sp. z o.o. odpowiedzialna jest za tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedażowej i promocyjnej oraz budowanie wizerunku marki Listonic na polskim rynku. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium MBA na ALK w Warszawie.

     
  • Artur Czajka

    Artur Czajka

    Senior Team Manager, Nielsen

    Psycholog, z badaniami rynku związany od 1994r. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu i kierownik zespołu badawczego. Ekspert w badaniach rynku FMCG, w zakresie projektowania i realizacji badań ilościowych, zwłaszcza testów, badań cenowych, badań marek oraz badań zachowań konsumentów w punktach sprzedaży. Od 07.2010r. w Nielsen, w Dziale Consumer Research kieruje zespołem specjalizującym się w badaniach Shopper & Retail.

     
  • Luc Demeulenaere

    Luc Demeulenaere

    Independent consultant/coach in the area of category management, shopper marketing and CRM, ECR Europe

    Luc has nearly 30 years of experience in sales and shopper marketing. From 1985 till 2009 he worked for Procter&Gamble in Belgium on different positions: starting from Sales technology manager., through Customer service manager, Direct marketing manager P&G Food Service Benelux and European Sales support manager. From 1997 - Associate director for category management development in WE. From 2000 to 2009 - Global associate director shopper marketing for global accounts in P&G, an active leader of many international projects. Since 2009 Luc is an independent consultant / coach in the area of category management, shopper marketing and CRM.

     
  • dr inż. Mariusz Dzieciątko

    dr inż. Mariusz Dzieciątko

    Starszy wykładowca / Senior technology consultant , Szkoła Główna Handlowa / SAS Institute

    Absolwent wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, doktor nauk technicznych. Od 20 lat zajmuje się technologiami informatycznymi, w SAS Institute od 10 lat, obecnie w Strategii Technologii. Na co dzień zajmuje się wsparciem i rozwojem rozwiązań analitycznych. Jego główne zainteresowania to Text Mining oraz metody optymalizacji. Jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w kolegium Analiz Ekonomicznych oraz propagatorem edukacji domowej.

     
  • Anna Giza-Poleszczuk

    Anna Giza-Poleszczuk

    Prodziekan Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Warszawski

    Profesor, pracownik Instytutu Socjologii UW od 1981r. W latach 1994 ? 2004 pracowała dodatkowo w dziedzinie badań rynkowych, marketingu i komunikacji. Doświadczenie wyniesione z prowadzenia praktycznie zorientowanych badań społecznych oraz przyjaznego przekazywania diagnoz naukowych szerszej publiczności wykorzystuje na rzecz zbliżenia nauki i "praktyki". Zajmuje się historią i współczesnością rodziny, problematyką kapitału społecznego i ekonomii społecznej. Aktualnie Prodziekan Wydziału Filozofii i Socjologii i prezes Pracowni Badań i Innowacji Społecznych Stocznia.

     
  • Olivier Gléron

    Olivier Gléron

    Supply Chain Director, Nestle Polska S.A.

    Olivier has nearly 20 years experience within Nestle Group, starting in France as internal auditor, and then in Supply Chain with European Petfood Division for 5 years, Nesté Headquarters in Corporate SCh team, then in Romania as Head of SCh, and now in Poland for 3.5 years.

     
  • Katarzyna Kowalska

    Katarzyna Kowalska

    Dyrektor Logistyki , Leroy Merlin Polska

    W firmie od 15 lat, zaczęła podczas studiów jako pracownik weekendowy w pierwszym, nowopowstałym markecie w Piasecznie. Następnie przeszła przez wszystkie szczeble organizacji logistycznej, będąc jednocześnie jej twórczynią. Obecnie zarządza logistyką dostaw do 43 marketów budowlanych, zaopatrzeniem importowym oraz jednym z największych magazynów w Polsce o powierzchni składowania równej 5 ha. Posiada wykształcenie z zakresu zarządzania biznesem poparte dyplomem MBA z Oxford Brooks University.

     
  • Maciej Kubiak

    Maciej Kubiak

    Country General Manager, CHEP Polska

    Prezes firmy CHEP Polska specjalizującej się w usługach wynajmu palet. Na obecnym stanowisku od lipca 2010, firmie CHEP od 2001. W latach 2001-2010 zajmował stanowisko Prokurenta oraz Sales i Asset Management Managera. Od 9 lat zarządza polskim zespołem odpowiedzialnym za rozwój usługi wynajmu palet na rynku lokalnym. Specjalista w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, posiada wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę na temat zagadnień dotyczących zarządzania paletami w przedsiębiorstwie.

     
  • Joanna Kuzdak

    Joanna Kuzdak

    Dyrektor Zarządzająca , PayU S.A.

    Dyrektor Zarządzająca PayU S.A. Współtwórczyni innowacyjnych przedsięwzięć internetowych w zakresie bankowości, finansów i ubezpieczeń. Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży i marketingu. Była Prezes Zarządu Bankier.pl S.A. Współuczestniczyła w procesie wprowadzenia Bankier.pl na GPW w Warszawie, a następnie sprzedaży spółki firmie MIH Allegro B.V. Związana była także z Inteligo Financial Services S.A., Big Bankiem Gdańskim oraz Otwartym Funduszem Emerytalnym Ego.

     
  • Marcin Łobejko

    Marcin Łobejko

    Kierownik Działu Danych Podstawowych , Unilever Polska Sp. z o. o.

    Absolwent Wydziału Zarządzania UW. Karierę w Unilever Polska rozpoczął w 2000r. jako specjalista IT. Przez kolejne lata awansował obejmując w 2009r. stanowisko kierownika odpowiedzialnego za infrastrukturę IT w Polsce i krajach Bałtyckich. Od 2010 Kierownik Projektu Wdrożenia Globalnego Systemu PeopleSoft w Polsce i krajach Bałtyckich. Od 2011 kieruje działem Danych Podstawowych i odpowiada za procesy związane z danymi produktów oraz klientów w systemach informatycznych Unilever Polska. Pasjonat najnowszych technologii.

     
  • Tomasz Maj

    Tomasz Maj

    e-Commerce Director , Grupa Nokaut S.A.

    Weteran branży e-commerce, obecny w niej od 2001 roku, od 2008 roku w samym Nokaucie. W ramach spółki odpowiedzialny za działalność segmentu B2C oraz obszarów mobile i video. Przez 7 lat pracował w Wirtualnej Polsce kierując m.in. Grupą Handel. To właśnie Tomek Maj wprowadzał na rynek pierwszy w Polsce internetowy pasaż handlowy i oprogramowanie umożliwiające stworzenie sklepu internetowego. Prywatnie fan podróży na motocyklach enduro, żeglarstwa i Lechii Gdańsk.

     
  • Gabriel Matwiejczyk

    Gabriel Matwiejczyk

    Business Development Manager, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)

    Pasjonat badań online. Przez 5 lat pracował w firmie Gemius, gdzie kierował zespołami badawczymi oraz rozwijał ofertę konsultingowa firmy. Obecnie reprezentuje NM Incite - zajmuje się wdrażaniem na rynek polski rozwiązań Nielsena dedykowanych mediom społecznościowym. Wcześniej pracował także w nk.pl. Jest wykładowcą akademickim i prelegentem na wielu branżowych kongresach i konferencjach. Z wykształcenia psycholog, z pasji biegacz.

     
  • Michał Mrowiec

    Michał Mrowiec

    Co-Chairman ECR Polska, Wiceprezydent ds. Sprzedaży, Unilever w Polsce i krajach bałtyckich

    W Unileverze od 1996r. Zaczynał jeszcze w firmie Besftoods jako Regionalny Kierownik Sprzedaży, potem dyrektor ds. rozwoju organizacji w dziale Customer Development. Wcześniej zajmował się własną firmą, następnie pracował dla ABCO jako kierownik oddziału, później zastępca dyrektora ds. zakupów. W 1998 awansował w Bestfoods na stanowisko dyrektora ds. klientów strategicznych i marketingu handlowego a w momencie fuzji Bestfoods z Unileverem został mianowany kierownikiem działu ds. kluczowych klientów. Od 2004 kierownik ds. relacji handlowych a od 2007 dyrektor całego działu sprzedaży w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiedzialny również za egzekucję strategii sprzedaży Unilevera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

     
  • Barbara Nowakiewicz

    Barbara Nowakiewicz

    Aplikant Adwokacki, Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska

    Aplikant adwokacki, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie zajmuje stanowisko prawnika w Kancelarii Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska - Oddział poznański. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz w prawie konkurencji.

     
  • Andrzej Osiński

    Andrzej Osiński

    Członek Zarządu , D&B Polska, Grupa Bisnode

    Koordynuje projekty strategiczne w spółkach grupy Bisnode. Jego działania ukierunkowane są na zaawansowane rozwiązania wspomagające zarządzanie należnościami oraz serwisy wspomagające rozwój sprzedaży. Koordynuje działania dotyczące programu DunTrade w Polsce i za granicą. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla klientów z zakresu analizy danych finansowych i oceny ryzyka. Ukończył SGH na kierunkach Finanse i Bankowość oraz Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne. W D&B od 2004 r.

     
  • Norbert Ołtarzewski

    Norbert Ołtarzewski

    Logistics & Customer Service Manager, Bakalland S.A.

    Zarządza Działem Logistyki i Działem Obsługi Klienta, jest odpowiedzialny za obszar importu, exportu, dystrybucji krajowej i magazynowania. Reprezentuje firmę Bakalland na wielu konferencjach branżowych. Wcześniej wprowadził firmę do członków ECR. Przez 5 lat pracował w MGL METRO Group Logistics Polska w Dziale Operacyjnym. Odpowiadał za współpracę z największymi operatorami logistycznymi w Polsce. Z branżą logistyki związany od 15 lat.

     
  • Iwona Przybył

    Iwona Przybył

    Logistic & Customer Service Manager, Energizer Group Polska sp. z o. o.

    Od 2004 Menedżer Logistyki i Działu Obsługi Klienta w Energizer Group Polska. Odpowiedzialna za optymalizację kosztów obsługi logistycznej w łańcuchu dostaw. Prowadząca lokalne i międzynarodowe projekty dot. optymalizacji poziomu zapasów z wykorzystaniem nowych narzędzi informatycznych, centralizacji magazynów w Europie Środkowej. Do 2004 odpowiedzialna za koordynację działu planowania produkcji i obrotów międzynarodowych produktami gotowymi w Colgate-Palmolive. Ukończone studia podyplomowe Logistyka w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego.

     
  • Jacek Pucher

    Jacek Pucher

    Główny Specjalista, PM, Instytut Logistyki i Magazynowania IB, GS1 Polska

    Pracownik Centrum GS1 Polska Instytutu Logistyki i Magazynowania. Zastępca Przewodniczącego Europejskiej Grupy Roboczej GS1 ds. standardów dla rynku e-handlu i mobile commerce. Współautor publikacji nt.: regionalnego benchmarkingu ICT, technologii mobilnych w handlu, rozwoju e-usług i monitorowaniu stanu zaawansowania rozwoju elektronicznej gospodarki w Polsce. Absolwent stażu naukowego z obszaru zarządzania innowacjami Uniwersytetu Stanford.

     
  • Claudia Suárez-Gapp

    Claudia Suárez-Gapp

    Director Customer Experience ? Europe, The Nielsen Company, Vienna, Austria

    MBA from London Business School and Instituto de Empresa (Madrid); over 20 years of Market Research experience, Teacher at the University of Applied Sciences in Vienna. Conferences on Brand Management, Customer Experience and Shopper at industry events, Market Research Associations in DACH and ESOMAR; publications in Trade and Market Research journals.

     
  • Sylwia Szlęzak

    Sylwia Szlęzak

    Kierownik Działu Obsługi Klienta i Działu Administracji Danych Podstawowych, Unilever Polska Sp. z o. o.

    Posiada wieloletnie doświadczenie w Logistyce zdobyte w działach obsługi klienta, planowania popytu oraz administracji danych podstawowych. W 2005 roku została szefem Działu Administracji Danych Podstawowych. Od 2009 roku kieruje dwoma zespołami odpowiedzialnymi za procesy sprzedażowe, obsługi klienta oraz administrację danych podstawowych w Polsce i Krajach Bałtyckich. Zajmuje się wdrożeniem EDI w obszarach komunikacji z klientami, w szczególności w obszarze zamówień i faktur elektronicznych.

     
  • Piotr Wiącek

    Piotr Wiącek

    Regional Warehouse Manager, Coca Cola HBC Polska

    Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej, od 1998 roku pracuje w Coca Cola HBC Polska Sp. z o. o. Posiada doświadczenia zawodowe w zakresie produkcji, logistyki i szkoleń w dziale Supply Chain. Obecnie na stanowisku Regional Warehouse Manager.

     
  • Anna Wołczkiewicz

    Anna Wołczkiewicz

    Aplikant Adwokacki, Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska

    Aplikant adwokacki, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła aplikację ogólną w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie. Obecnie zajmuje stanowisko prawnika w Kancelarii Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska - Oddział warszawski. Specjalizuje się w prawie gospodarczym oraz prawie konkurencji.

     
  • Bartłomiej Wójtowicz

    Bartłomiej Wójtowicz

    Comarch EDI Product Manager, Comarch S.A.

    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Avans University w Bredzie. W Comarch pracuje od 2005r. Odpowiedzialny za współpracę z partnerami Comarch w krajach Europy Środkowej i Południowej (m.in. Bułgaria, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Turcja, Ukraina, Węgry), rozwój tych rynków i opracowywanie rozwiązań dla Klientów. Obecnie odpowiada za rozwój produktów Comarch ECOD związanych z obsługą dokumentów elektronicznych, w tym dostosowanie rozwiązań do wymagań prawnych w zakresie e-faktury.

     
  • Lucyna Zaborowska-Princ

    Lucyna Zaborowska-Princ

    Supply Chain Customer and Distribution Manager, NIVEA Polska Sp. z o.o.

    Menedżer Dystrybucji i Współpracy Logistycznej z Klientami w HUBie, odpowiedzialnym za logistyczną obsługę rynków środkowej i wschodniej Europy dla grupy Beiersdorf. Odpowiada również za eksport do Rosji, Ukrainy, innych krajów Wspólnoty Niepodległych Państw oraz Mongolii. Od początku kariery współuczestniczy i prowadzi projekty logistyczne, często pionierskie, z zakresu optymalizacji procesów krajowego i międzynarodowego łańcucha dostaw. Posiada tytuł certyfikowanego logistyka European Logistics Association oraz certyfikat PMI Project Management Professional.

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Dlahandlu.pl
    • Comarch S.A. - Sponsor Główny
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • fresh & cool market
    • CHEP Polska
    • Polska Izba Handlu
    • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY
    • Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY
    • Log4.pl
    • Dobra Logistyka
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • BAKALLAND S.A.
    • Johnnie Walker
    • Unilever Polska - Sponsor Platynowy
    • Schenker Sp. z o. o.
    • GS1 Polska
    • Warehouse Monitor
    • BRIEF
    • PNSA
    • Kraft Foods Polska S.A.
    • Czasopismo Logistyka
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Życie Handlowe
  • Aktualności

    • 2012-01-24 Witamy na stronie Forum Współpracy 2012!

      Od dziś na tej stronie będziemy zamieszczać najświeższe informacje dotyczące przygotowania do kolejnego Forum Współpracy!
      Czytaj dalej
    • 2012-01-24 Kolejni potwierdzeni uczestnicy FW2012

      Przygotowania do konferencji idą pełną parą. Przybywa nam ciekawych prelegentów i uczestników panelu dyskusyjnego.
      Czytaj dalej