• Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY

    Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY

    Największa i najstarsza wywiadownia gospodarcza na świecie, która ma w swojej bazie informacje o ponad 206 mln. firm z całego świata. Zajmuje się dostarczaniem usług i wiedzy niezbędnej do podejmowania pewnych i bezpiecznych decyzji biznesowych. Pomaga w zbudowaniu opartej na rzetelnej informacji strategii, w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej i przekształceniu firmy w sprawne, zorientowane na klientów, zyskowne przedsiębiorstwo. D&B Poland jest częścią grupy Bisnode.

    www.dnb.com.pl

     
  • Comarch S.A. - Sponsor Główny

    Comarch S.A. - Sponsor Główny

    Dostawca innowacyjnego rozwiązania do kompleksowej obsługi procesów w łańcuchu dostaw wynikającego z synergii technologii EDI (Electronic Data Interchange) i ECM (Enterprise Content Management).
    Rozwiązanie to pozwala na efektywne zarządzanie i kontrolę obiegu informacji wewnątrz firmy jak i w relacjach z partnerami biznesowymi. Dzięki jego wykorzystaniu wszystkie dokumenty, niezależnie od formatu, są obsługiwane zgodnie z przyjętymi procesami. Oferta skierowana jest zarówno do MSP, jak i dużych przedsiębiorstw, które otrzymują narzędzia dostosowane do skali firmy, jej struktury działania i potrzeb biznesowych.

    www.comarch.pl

     
  • Schenker Sp. z o. o.

    Schenker Sp. z o. o.

    Grupa DB Schenker jest jednym z wiodących dostawców zintegrowanych usług logistycznych. Jako globalny, sieciowy operator logistyczny działa w oparciu o transport lądowy (kolejowy i samochodowy), lotniczy i oceaniczny oraz magazyny logistyczne, realizując usługi w zakresie zarządzania globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek.
    Strategiczne cele firmy są silnie związane z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem.

    www.schenker.pl

     
  • Warehouse Monitor

    Warehouse Monitor

    Medialna platforma komunikacyjna dedykowana dla odbiorców z branży logistyki magazynowej. Elementami składowymi są m.in.:
    - Kwartalnik „Warehouse Monitor” – wydanie drukowane i e-publikacja; Rocznik „Warehouse Monitor Almanach” i samodzielne publikacje raportów tematycznych;  
    - Serwis branżowy www.warehouse-monitor.pl (sondaże, opinie i komentarze eksperckie, newsy, studia przypadków);
    - Cotygodniowy newsletter „Warehouse Monitor NEWS”;
    - Działalność „Warehouse Monitor RESEARCH (realizacja szeregu projektów badawczych, regularnie opracowywane raporty rynkowe oparte na podstawie przeprowadzanych badań i analiz).

    www.warehouse-monitor.pl

     
  • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY

    PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY

    PayU zajmuje się integracją istniejących i tworzeniem nowych usług w zakresie płatności internetowych oraz dostarczaniem narzędzi wspierających rozwój e-biznesu. Działalność Spółki koncentruje się na usługach dla Merchantów (głównie sklepów internetowych) w postaci "Systemu PayU". Pakiet oferowanych przez PayU S.A. usług płatniczych uwzględnia potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż towarów i usług w Internecie, a jednocześnie pozwala na zachowanie maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa kupujących. Od 15.06.2007 r. PayU S.A. działa w oparciu o status Agenta Rozliczeniowego. Działalność Spółki nadzorowana jest przez Prezesa NBP.

    Z usług PayU z powodzeniem korzystają największe sklepy i platformy internetowe: Allegro.pl, C&A, Komputronik.pl, Piotr i Paweł, Leroy Merlin, Nestle, Onet.pl, Empik.pl

    www.payu.com

     
  • Dobra Logistyka

    Dobra Logistyka

    Polskim wortal branży TSL, specjalizujący się w dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wydarzeniach, nowościach i zmianach na rynku TSL oraz udostępnia szereg narzędzi do promowania firm, instytucji, produktów i usług bezpośrednio i pośrednio związanych z sektorem TSL.

    www.dobralogistyka.pl

     
  • BRIEF

    BRIEF

    Brief - pierwszy branżowy magazyn o marketingu i sprzedaży, skierowany do ludzi przedsiębiorczych i osób związanych zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Prezentuje przykłady osób i firm, które odniosły sukces, dzięki praktycznemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych i technik sprzedażowych oraz traktowaniu innowacyjności jako sposobu na zdecydowane wyróżnienie się i tworzenie przewagi konkurencyjnej.
    W magazynie można znaleźć praktyczne materiały powstające przy wsparciu ekspertów z rynku mediów i usług, dotyczących wykorzystywania poszczególnych narzędzi marketingowych pozwalających odnieść sukces w biznesie.

    www.brief.pl

     
  • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade i Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i MultiVita, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea.

    www.coca-colahellenic.pl

     
  • Dlahandlu.pl

    Dlahandlu.pl

    Serwis dedykowany osobom prowadzącym własne sklepy, kierownikom placówek handlowych, menadżerom zarządzającym sieciami sklepów, właścicielom hurtowni spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.
    Portal oferuje najnowsze informacje z branży handlu detalicznego, zarówno w jej tradycyjnym, jak i nowoczesnym sektorze. Witryna dlahandlu.pl jest pełnym źródłem informacji o rynku, a także platformą wymiany doświadczeń dla branży handlowej w Polsce. W specjalnie stworzonych podserwisach użytkownicy znaleźć mogą również porady, analizy, raporty, komentarze specjalistów i przedstawicieli branży.

    www.dlahandlu.pl

     
  • Życie Handlowe

    Życie Handlowe

    Tytuł z 18-letnią tradycją, którego odbiorcami są detaliści, właściciele i kierownicy sklepów z kanału tradycyjnego, hurtownie oraz producenci branży FMCG. Co miesiąc dostarcza swoim Czytelnikom najświeższe informacje z rynku, prezentuje nowości produktowe, porady prawne oraz publikuje raporty na temat sytuacji handlu w poszczególnych regionach kraju. Nowoczesny layout i bogata zawartość merytoryczna gazety sprawiają, że jest ona czytelnym i kompetentnym źródłem wiedzy. „Życie Handlowe” to także organizator prestiżowego konkursu „Przeboje FMCG”.

    www.portalfmcg.pl

     
  • Johnnie Walker

    Johnnie Walker

    Niemal dwa stulecia śmiałej wizji i postępu oraz wielkie zasoby whisky o najwyższej jakości składają się na pięć sławnych blended whisky Johnnie Walker®. Każda z nich posiada własną osobowość, własne dzieje i historię do opowiedzenia. Bez względu na to, którą z nich w danej chwili wybierzesz, możesz mieć zawsze pewność zrównoważonego smaku i doskonałego aromatu, dzięki którym nasza podroż trwa już bez mała 200 lat.

     
  • fresh & cool market

    fresh & cool market

    Miesięcznik o żywności, skierowany do producentów, dystrybutorów, logistyki, gastronomii, dostawców usług, kooperantów oraz instytucji gospodarczych i biznesowych. Pismo jest narzędziem branżowym, skierowanym do menadżerów wyższego i średniego szczebla. Periodyk dostarcza wiedzy profesjonalistom i specjalistom działającym na rynku spożywczym oraz HoReCa.

    www.fcmarket.pl

     
  • Unilever Polska - Sponsor Platynowy

    Unilever Polska - Sponsor Platynowy

    Jeden z największych producentów żywności, kosmetyków i środków czystości, mający w ofercie takie znane marki jak: Lipton, Knorr, Algida, Rama, Delma, Domestos, Cif, Rexona, Axe, Dove, Timotei, Signal. Lider rynkowy w Polsce w kategoriach: środków czystości, herbat, margaryn, lodów oraz produktów kulinarnych takich jak: buliony, jednoporcjowe zupy typu instant, sosy sałatkowe. Unilever zatrudnia w Polsce ponad 3400 pracowników. W 2011 roku przychody firmy ze sprzedaży w Polsce wynosiły ponad 3,4 miliarda złotych. Posiada cztery fabryki, z których ponad 20 proc. wyrobów trafia na eksport.

    www.unilever.pl

     
  • Kraft Foods Polska S.A.

    Kraft Foods Polska S.A.

    Lider na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmujący jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych (Nielsen Retail Audit, AM’12). W portfolio firmy znajdują się kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, cukierki Halls oraz ciastka: OREO, Milka, LU Go!, LU Petitki, Lubisie, Delicje, SAN (Łakotki, Złotokłose, Holenderskie), LU Digestive i krakersy TUC. W Polsce firma obecna jest od 1992 i zatrudnia blisko 3200 pracowników.

    www.kraftfoodscompany.com

     
  • CHEP Polska

    CHEP Polska

    Wiodąca na świecie firma oferująca usługi w zakresie wynajmu palet i kontenerów. Dostarcza rozwiązania zwiększające efektywność łańcucha dostaw poprzez wyeliminowanie konieczności odbioru pustych palet oraz ograniczenie administracji i prowadzenia rozliczeń sald paletowych z odbiorcami. Outsourcing palet pozwala na całkowite wyeliminowanie strat palet z uwagi na nieprawidłowe oznaczenia lub niezadowalającą jakość nośników.
    CHEP oferuje palety charakteryzujące się wysoką, standardową jakością, z powodzeniem wykorzystywane w automatycznych systemach pakowania i magazynowania.

    www.chep.com

     
  • Czasopismo Logistyka

    Czasopismo Logistyka

    Branżowe czasopismo specjalistyczne. Istnieje na rynku od 1970r., od kiedy publikuje wyselekcjonowane materiały stając się czasopismem najbardziej wartościowym, znajdującym uznanie w opinii logistyków-praktyków, kadry menedżerskiej dużych i średnich firm, a także naukowców i studentów. Na łamach „Logistyki” prezentowane są nowe koncepcje i strategie logistyczne, wywiady i polemiki, zapowiadane ważne dla logistyków i specjalistów branż pokrewnych wydarzenia oraz przybliżane problemy, z którymi Czytelnicy mogą się zetknąć w codziennej pracy. Wydawcą czasopisma jest Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.

    www.czasopismologistyka.pl

     
  • Log4.pl

    Log4.pl

    Interaktywny portal wymiany informacji z obszaru usług gospodarki magazynowej i logistyki wewnętrznej, "giełda" ofert mająca na celu „skojarzenie” szukających informacji oraz tych, którzy z informacją chcą dotrzeć do odbiorcy. Sprawdzone informacje, użytkownicy otrzymują od profesjonalnych dostawców sprzętu i usług logistyki wewnętrznej oraz gospodarki magazynowej.

    Log4.pl jest profesjonalnym narzędziem, łatwym w obsłudze i komunikatywnym. Po zalogowaniu się do odpowiedniego poziomu, użytkownicy z abonamentem firmowym szybko otrzymują poszukiwane informacje.

    www.log4.pl

     
  • Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania - instytut badawczy - realizuje funkcje polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Rozwija, promuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w kluczowych procesach gospodarczych, podnosząc efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.

    www.ilim.poznan.pl

     
  • GS1 Polska

    GS1 Polska

    Organizacja krajowa GS1 Polska zarządza systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do systemu GS1 i do nadawania im uprawnień do stosowania kodów kreskowych GS1.

    http://www.gs1pl.org

     
  • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl

    Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl

    Magazyn adresowany do wyższej i średniej kadry menedżerskiej, decydentów, naukowców i ekspertów. Głównym obszarem tematycznym pisma jest branża żywnościowa, a także zaplecze służące firmom przetwórczym i handlowym – produkcja opakowań, finanse, magazyny i logistyka, informatyka i automatyka.
    Każdy numer Rynku Spożywczego opisuje kilkadziesiąt firm z branży spożywczej, prezentuje opinie czołowych menedżerów i uznanych ekspertów, pokazuje problemy, przed jakimi staje rynek spożywczy i uwypukla trendy, jakie się na nim kształtują.
    Branżowy serwis portalspozywczy.pl codziennie prezentuje najświeższe informacje o tym, co dzieje się w sektorze spożywczym i handlu produktami żywnościowymi.

    www.portalspozywczy.pl

     
  • Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Misją PIH jest budowanie tożsamości polskiego kupiectwa i wspieranie rozwoju nowoczesnego handlu z tradycjami. Reprezentując kilkadziesiąt tysięcy jednostek handlowych, od pojedynczych sklepów po ogólnopolskie sieci franczyzowe, supermarkety oraz hurtownie, PIH prowadzi konsultacje procesów legislacyjnych na poziomie krajowym i europejskim (Eurocommerce). Prezes PIH Przewodniczy również Komitetowi Handlu przy KIG - opiniotwórczemu zespołowi ekspertów wypracowujący stanowiska i rozwiązania w zakresie handlu detalicznego i dystrybucji.

    www.pih.org.pl

     
  • BAKALLAND S.A.

    BAKALLAND S.A.

    lider rynku bakalii i mas do ciast w Polsce. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród konsumentów produktów spożywczych i zarazem największy producent marek własnych w kategorii bakalii na terenie naszego kraju. Spółka rozpoczęła działalność w 1991 r. Poprzez akwizycje i rozwój organiczny zbudowała silną Grupę Kapitałową, która stała się wiodącym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie sprzedaży bakalii. Celem Grupy jest konsekwentny rozwój, poszerzenie portfela asortymentu o nowe linie produktowe oraz umacnianie pozycji marek BAKALLAND i Orico.

    www.bakalland.pl

     
  • PNSA

    PNSA

    Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".

    www.pnsa.pl

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Polska Izba Handlu
    • CHEP Polska
    • Log4.pl
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • Unilever Polska - Sponsor Platynowy
    • BRIEF
    • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY
    • GS1 Polska
    • Życie Handlowe
    • Dobra Logistyka
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY
    • Comarch S.A. - Sponsor Główny
    • Johnnie Walker
    • Dlahandlu.pl
    • Kraft Foods Polska S.A.
    • Warehouse Monitor
    • BAKALLAND S.A.
    • Schenker Sp. z o. o.
    • Czasopismo Logistyka
    • fresh & cool market
    • PNSA
  • Aktualności

    • 2012-01-24 Witamy na stronie Forum Współpracy 2012!

      Od dziś na tej stronie będziemy zamieszczać najświeższe informacje dotyczące przygotowania do kolejnego Forum Współpracy!
      Czytaj dalej
    • 2012-01-24 Kolejni potwierdzeni uczestnicy FW2012

      Przygotowania do konferencji idą pełną parą. Przybywa nam ciekawych prelegentów i uczestników panelu dyskusyjnego.
      Czytaj dalej