• PNSA

    PNSA

    Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".

    www.pnsa.pl

     
  • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY

    PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY

    PayU zajmuje się integracją istniejących i tworzeniem nowych usług w zakresie płatności internetowych oraz dostarczaniem narzędzi wspierających rozwój e-biznesu. Działalność Spółki koncentruje się na usługach dla Merchantów (głównie sklepów internetowych) w postaci "Systemu PayU". Pakiet oferowanych przez PayU S.A. usług płatniczych uwzględnia potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż towarów i usług w Internecie, a jednocześnie pozwala na zachowanie maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa kupujących. Od 15.06.2007 r. PayU S.A. działa w oparciu o status Agenta Rozliczeniowego. Działalność Spółki nadzorowana jest przez Prezesa NBP.

    Z usług PayU z powodzeniem korzystają największe sklepy i platformy internetowe: Allegro.pl, C&A, Komputronik.pl, Piotr i Paweł, Leroy Merlin, Nestle, Onet.pl, Empik.pl

    www.payu.com

     
  • GS1 Polska

    GS1 Polska

    Organizacja krajowa GS1 Polska zarządza systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do systemu GS1 i do nadawania im uprawnień do stosowania kodów kreskowych GS1.

    http://www.gs1pl.org

     
  • Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania - instytut badawczy - realizuje funkcje polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Rozwija, promuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w kluczowych procesach gospodarczych, podnosząc efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.

    www.ilim.poznan.pl

     
  • Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Misją PIH jest budowanie tożsamości polskiego kupiectwa i wspieranie rozwoju nowoczesnego handlu z tradycjami. Reprezentując kilkadziesiąt tysięcy jednostek handlowych, od pojedynczych sklepów po ogólnopolskie sieci franczyzowe, supermarkety oraz hurtownie, PIH prowadzi konsultacje procesów legislacyjnych na poziomie krajowym i europejskim (Eurocommerce). Prezes PIH Przewodniczy również Komitetowi Handlu przy KIG - opiniotwórczemu zespołowi ekspertów wypracowujący stanowiska i rozwiązania w zakresie handlu detalicznego i dystrybucji.

    www.pih.org.pl

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Kraft Foods Polska S.A.
    • Życie Handlowe
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • fresh & cool market
    • Johnnie Walker
    • PNSA
    • PayU S.A. - PARTNER TECHNOLOGICZNY
    • Unilever Polska - Sponsor Platynowy
    • Schenker Sp. z o. o.
    • CHEP Polska
    • Log4.pl
    • Warehouse Monitor
    • GS1 Polska
    • BAKALLAND S.A.
    • Comarch S.A. - Sponsor Główny
    • Dobra Logistyka
    • Dun & Bradstreet - PARTNER MERYTORYCZNY
    • BRIEF
    • Czasopismo Logistyka
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • Dlahandlu.pl
    • Polska Izba Handlu
  • Aktualności

    • 2012-01-24 Witamy na stronie Forum Współpracy 2012!

      Od dziś na tej stronie będziemy zamieszczać najświeższe informacje dotyczące przygotowania do kolejnego Forum Współpracy!
      Czytaj dalej
    • 2012-01-24 Kolejni potwierdzeni uczestnicy FW2012

      Przygotowania do konferencji idą pełną parą. Przybywa nam ciekawych prelegentów i uczestników panelu dyskusyjnego.
      Czytaj dalej