Prelegenci

W gronie prelegentów znajdują się przedstawiciele biznesu FMCG, managerowie sieci handlowych i producentów, szefowie logistyki, IT, sprzedaży i marketingu, przedstawiciele zarządów firm tworzących ECR Polska, managerowie projektów firm świadczących usługi na rzecz branży FMCG, przedstawiciele świata nauki i firm badawczych, Członkowie Rady Nadzorczej ECR Polska, a także zaproszeni goście zagraniczni.

 

Klucz doboru niezmiennie jest jeden - wysoka wartość merytoryczna i jakość wystąpienia, ciekawa osobowość i uznane doświadczenie prelegentów. Co roku na scenę ściągamy liderów i ciekawe osobistości polskiego biznesu FMCG. W poprzednich latach key-note speakerami Forum Współpracy byli m.in. Pedro da Silva i Luis Amaral.

 

  • Jarosław Bogusz

    Jarosław Bogusz

    Global Account Manager, Nielsen Italy

    Od 20 lat związany zawodowo z branżą FMCG. W Nielsenie pracuje od 2003r (w Polsce, Czechach, Słowacji, Włoszech). Specjalizuje sie w procesach zarządzania sprzedażą oraz wsparciem efektywnej współpracy pomiędzy detalistą a dostawcą. Prowadził wiele projektów wspierających ?market intelligence? sieci handlowych oraz producentów. Obecnie zajmuje sie projektem Nielsena mającym na celu zwiększenie efektywności handlu w końcowym łańcuchu dostaw (tzw. OSA: On Shelf Availability).

     
  • Marek Borowski

    Marek Borowski

    Prezes Zarządu, Federacja Polskich Banków Żywności

    Z zawodu nauczyciel matematyki, gdzie zetknął się z problemem niedożywienia dzieci. Od 1993 r. związał się z trzecim sektorem i od tego czasu działa na rzecz szeroko rozumianej pomocy społecznej i wspierania rozwoju społeczności lokalnych, współtworząc różne organizacje, programy i akcje. Prezes Banku Żywności w Olsztynie oraz Federacji Polskich Banków Żywności w Warszawie, która w ciągu roku przekazuje ok. 70 tys. ton żywności na rzecz 1,5 miliona osób potrzebujących pomocy.

     
  • Jerzy Cichostępski

    Jerzy Cichostępski

    Co-chairman Supply Forum, ECR Polska

    Menedżer z bogatym doświadczeniem biznesowym zdobytym w międzynarodowych korporacjach z branży FMCG. Posiada wieloletnią praktykę w zarządzaniu "value chain" oraz programami wprowadzania zmian. W latach 2003-2012 związany z firmą Unilever, gdzie pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za zarządzanie łańcuchem dostaw w Polsce i krajach bałtyckich. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora łańcucha dostaw w firmie Okocim oraz dyrektora dystrybucji w firmie Carlsberg.

     
  • Marcin Dopierała

    Marcin Dopierała

    Regionalny Dyrektor Operacyjny, Jeronimo Martins Polska S.A.

    Związany z firmą od 1996r. Pełnił funkcje Menadżera ds. Systemów Logistycznych, Kierownika Działu Organizacji Dostaw, Kierownika Projektu Rozwoju Łańcucha Dostaw oraz Dyrektor Łańcucha Dostaw i Rozwoju CD. Na obecnym stanowisku od 2012r. Absolwent wydziału Budowy Maszyn Politechniki Poznańskiej oraz wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wiceprzewodniczący Polskiej Rady Systemu GS1.

     
  • Andrew Edwards

    Andrew Edwards

    VP Business Development, DHL Supply Chain

    Since graduating from Cranfield University in the UK, Andrew has gained twenty years of experience across Europe and Asia in the Supply Chain industry, working in operations, project management, IT and business development. Originally recruited by the UK Boots Group, Andrew worked the last 15 years with DHL Supply Chain, recently relocating from Singapore to Warsaw to lead the growth of Consumer & Retail sector business in Eastern Europe.

     
  • Ahmed Elafifi

    Ahmed Elafifi

    General Manager & President of the Board, Coca-Cola HBC Poland

    General Manager and President of the Board of Coca-Cola HBC Poland since 02.2011. Prior to this assignment, he served as President of Red Bull Eastern Europe, Egypt & Asia Region where he was responsible for the largest chunk of Emerging Markets: Russia, CIS, Poland, Hungary, Czech & Slovakia, Baltics, India, China, Japan, Egypt, Indonesia, Malaysia, South Korea, Philippines ? a group of 58 countries with a turnover of ca. USD 0.8 billion. Under his 7 years leadership the Region grew the turnover by almost 20 times and profit by almost 25 times. During that time also Member of the Red Bull GmbH Executive Board. Within the Coca-cola system since 1996, first as Regional Marketing Director, Ukraine & Belarus then Poland. Till 2001 he led the Polish business through marketing to the record sales level and growth rate in 2000 increasing the market share of 7% points. Afterwards, he was appointed to the position of Division Marketing Director, Central Europe & Russia Division. Between 2002 and 2003 - Region General Manager, Coca-Cola Ukraine & Belarus, based in Kiev. Mr. Elafifi holds a Bachelor of Science degree in Mechanical Engineering ? Design from American University in Cairo. He completed Executive Development Programs at Wharton Business School & Goizueta Business School in Atlanta, USA and at IMD Business School in Lausanne, Switzerland.

     
  • Witold Grzesik

    Witold Grzesik

    Kierownik Działu Operacyjnego IT, Animex Sp. z o.o.

    W Animex od 2009 roku. Informatyk, wieloletni pracownik czołowych polskich firm informatycznych. Menedżer, kierownik projektów, specjalista z zakresu zarządzania wiedzą, obiegu dokumentów, bezpieczeństwa i produkcji oprogramowania. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej i Katedry Zarządzania w Gospodarce Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik projektu wdrożenia kodów Databar w Animex.

     
  • Chris Hill

    Chris Hill

    European Business Development Director, Sonoco Packaging Services

    Responsible for management of existing commercial relationships related to Sonoco's Services in Europe, and the development of new customers for Sonoco's supply chain management and packing activity value proposition. 30 years with Sonoco, including various sales roles, Managing Director of a packaging materials division and occasional conference speaking engagements on packing and supply chain topics.

     
  • Jacek Jackowski

    Jacek Jackowski

    Dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości Instytucjonalnej, Bank BGŻ

    Dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości Instytucjonalnej w BGŻ, gdzie jest odpowiedzialny m.in. za rozwój oferty z zakresu Finansowania Handlu. Posiada 10 letnie doświadczenie w bankowości, obejmujące obszary związane z bankowością elektroniczną, finansowaniem handlu, zarządzaniem środkami finansowymi klienta. Swoją karierę zawodową rozwijał w przeszłości w Banku Handlowym w Warszawie SA, Banku BPH SA oraz Banku Pekao SA.

     
  • Bartosz Kiełbiński

    Bartosz Kiełbiński

    Dyrektor Zarządzający, eStoreMedia

    Odpowiada za rozwój organizacyjny oraz produktowy firmy. Wcześniej związany przez osiem lat z Procter&Gamble, gdzie odpowiadał za strategię marek w 30 krajach Europy, Azji oraz Afryki. Twórca największego regionalnego portalu dla tłumaczy Globtra.com. Karierę rozpoczął w agencji interaktywnej.

     
  • Karolina Kolińska

    Karolina Kolińska

    Starszy Specjalista, Kierownik Projektów, Instytut Logistyki i Magazynowania

    Ekspert z zakresu zarządzania zakupami i zapasami, w Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu od 2008 roku. Kierownik lub główny wykonawca wielu projektów usprawniających procesy w obszarze zarządzania zapasami, dystrybucji, w tym m. in. dla PKN ORLEN, ORLEN LIETUVA, KGHM, GRUPA COLIAN, US PHARMACIA, SCANDINAVIAN TOBACCO, KELLER. Autor lub współautor artykułów naukowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i produkcji.

     
  • Kalle Koutajoki

    Kalle Koutajoki

    CEO, Co-founder, Digital Foodie Ltd.

    Entrepreneur and co-founder of Digital Foodie Ltd. Kalle holds a Master of Science in Engineering and has worked in various marketing, operational management and sales positions. In the past Kalle was the Vice President of marketing & operations for Navicore Ltd. as well as Vice President of eCommerce for the publicly listed Wayfinder Systems. Prior to Digital Foodie, Kalle ran the eCommerce team at Wayfinder with full profit and loss responsibility as well as worked as the general manager of Wayfinder Systems Oy, a subsidiary of Wayfinder Systems Group.

     
  • Michał Kramarz

    Michał Kramarz

    Head of Retail, Google Poland

    Z branżą internetową związany od 2004 roku. W Google Poland od początków istnienia polskiego oddziału, a więc od 2006 roku. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w branży handlu tradycyjnego oraz e-commerce. Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej oraz Executive MBA Towson University/University of Maryland.

     
  • Dariusz Krasoń

    Dariusz Krasoń

    Menedżer ds. Transportu i Dystrybucji, Carlsberg Polska Sp. z.o.o.

    Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz SGH w Warszawie. Poprzednio pracował w działach logistycznych takich firm jak Unilever Polska oraz Philips. Od 5 lat związany z Carlsberg, aktualnie odpowiedzialny w za procesy transportowe i dystrybucyjne FTL i LTL do klientów Grupy Carlsberg oraz za projekty optymalizacyjne w obsłudze klientów.

     
  • Michał Małaczek

    Michał Małaczek

    Koordynator IS, Danone Sp. z o. o.

    Karierę w Grupie Danone rozpoczął w 2007 jako Analityk Systemów Biznesowych w zakresie rozwiązań mobilnych dla Działu Sprzedaży. Obecnie, jako Koordynator IS, odpowiedzialny za współpracę z działami Obsługi Klienta w spółkach należących do Grupy Danone w centralnej i północnej Europie. Wraz z zespołem czuwa nad wdrożeniami rozwiązań optymalizujących pracę w procesie Order-to-cash. Absolwent Politechniki Warszawskiej.

     
  • Piotr Michałowski

    Piotr Michałowski

    Aplikant Radcowski, Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska

    Aplikant radcowski, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2012 r. ukończył aplikację radcowską organizowaną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Poznaniu a w 2013 r. przystąpił do egzaminu radcowskiego. Obecnie zajmuje stanowisko prawnika w Kancelarii Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska z siedzibą w Poznaniu. Specjalizuje się w prawie przewozowym oraz prawie gospodarczym.

     
  • François Mir

    François Mir

    Directeur Supply Chain Organisation et Systemes, Carrefour Polska

    53 years old, he's working in retail for 30 years (Promodes, Carrefour). His strong experience was shared between stores' management (cash and carry, hard discount and hypermarket ) and Logistic then Supply Chain responsibility. He got the expertize of "multi-format" organization in several regions in France, then in Poland since August 2008. He's in charge of Supply Chain, Organisation and system for Carrefour Poland.

     
  • Michał Paluszczak

    Michał Paluszczak

    Kierownik ds. Sprzedaży, Krajowy Integrator Płatności S.A.

    Kierownik ds. sprzedaży w firmie Krajowy Integrator Płatności S.A. W Transferuj.pl od maja 2011 roku. Odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów oraz koordynację wdrożeń systemu płatności Transferuj.pl oraz innowacyjnego Systemu Zasileń Kont Wirtualnych na terenie Polski. Opiekun kluczowych klientów Krajowego Integratora Płatności S.A.

     
  • Katarzyna Piątkowska

    Katarzyna Piątkowska

    Dyrektor ds. Logistyki, Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o.

    Z powodzeniem łączy doświadczenie z różnych firm FMCG i obszarów organizacji, zarówno od strony komercyjnej, jaki i łańcucha dostaw, aktualnie zarządzając Logistyką w firmie Coca-Cola. Karierę rozpoczęła w oddziale Coca-Coli w Gdyni, gdzie po siedmiu latach objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Rynku. W kolejnym etapie drogi zawodowej związała się na długie lata z firmą Wedel, gdzie początkowo odpowiadała za Customer Marketing oraz Rozwój Działu Sprzedaży, aby w kolejnym etapie przejąć odpowiedzialność za obszar Logistyki, Co-produkcji, Obsługi Klienta oraz Zarządzania Projektami. W 2012r. powróciła do Coca-Coli. Od wielu lat prowadzi projekty cross funkcyjne, często pionierskie, zarządzając zmianą i optymalizując procesy.

     
  • Prof. dr hab. Marek Ratajczak

    Prof. dr hab. Marek Ratajczak

    Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

    Profesor tytularny nauk ekonomicznych od 2000r. Specjalizuje się w makroekonomii i historii myśli ekonomicznej. Autor publikacji z zakresu rozwoju i jakości edukacji na poziomie wyższym, zwłaszcza w ramach nauk ekonomicznych oraz na temat infrastruktury, w szczególności gospodarczej. W latach 2002 ? 2008 prorektor ds. rozwoju uczelni i doskonalenia kadr w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 2002 roku kierował katedrą Historii Myśli Ekonomicznej, a od 2008 roku Katedrą Teorii i Historii Ekonomii. Od stycznia 2011 do czasu powołania na stanowisko podsekretarza stanu był członkiem Komitetu Ewaluacji Jednostek Naukowych i przewodniczącym Komisji do spraw Grupy Nauk Humanistycznych i Społecznych. Członek Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej ?Forum? oraz European Society of History of Economic Thought.

     
  • Daniel Rogiński

    Daniel Rogiński

    Kierownik E-commerce, Nutricia

    Odpowiada za strategię sprzedaży marek Bebiko, Bebilon i Bobovita w kanale internetowym. Wcześniej związany był z firmą AVON pracując w strukturach digital regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Karierę zawodową rozpoczął w agencji interaktywnej.

     
  • Michael Sellerup

    Michael Sellerup

    Senior Director Finished Goods and Parts, The LEGO Group

    Responsible for finished goods suppliers and procurement of part globally incl. all plastic packaging. 10 year with LEGO working with supply chain management, strategic sourcing and novelty development.

     
  • Arek Skuza

    Arek Skuza

    CEO, iTraff Technology

    Entrepreneur. Business maker. Featured by Forbes. One of the 50 (26th) most creative entrepreneurs in Poland (according to Brief Marketing Magazine). Loves to sell and build business with people. His natural skills let him manage teams and work hard with them towards building companies value. Started 1st company in 2003 and continue entrepreneurship journey since then. Conference speaker: Hive53 Poland, Cracow, Generation Mobile Poland, Warsaw, InternetBeta 2012 Poland, Rzeszow, Vator.Tv USA, San Francisco, Startupweek2011 Austria, Vienna, Digital Creativity, USA, Dallas.

     
  • Piotr Szwechłowicz

    Piotr Szwechłowicz

    Aplikant Radcowski, Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska

    Aplikant radcowski, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2013 roku rozpoczął aplikację radcowską organizowaną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Poznaniu. Obecnie zajmuje stanowisko prawnika w Kancelarii Bobiński Ciepierski Kirchner Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska z siedzibą w Poznaniu. Specjalizuje się w prawie gospodarczym oraz prawie własności intelektualnej.

     
  • Arek Urban

    Arek Urban

    Head of Mobile, We like CAPS!/Kalicińscy.com

    Entuzjasta wykorzystywania nowych technologii i konwergencji mediów w strategiach marketingowych. W branży interaktywnej od 2003 roku. Od trzech lat w grupie agencyjnej Kalicińscy.com. Szef mobilnego projektu Przepisy.pl - najpopularniejszej w Polsce brandowej aplikacji kulinarnej. Wcześniej pracował między innymi przy projektach dla: Żywiec, telewizja n, Unilever, T-Mobile, BBC Worldwide Channels.

     
  • Guilhem Vicaire

    Guilhem Vicaire

    Poland Operations Director, FM Polska

    39 Years old. 17 years experience with FM Logistic in FMCG / Pharma / Retail Logistics in Central Europe (Czech Republic, Slovakia, Poland, Romania) and Russia. He occupied various positions, as cost controller, process manager, warehouse manager, support functions director, plant director and country manager. Currently operation director in Poland since the beginning of 2011.

     
  • Adam Węgrowski

    Adam Węgrowski

    Anti Fraud and Risk Manager, PayU S.A.

    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doświadczenia zawodowe rozpoczął w Banku Zachodnim WBK. Niezmiennie od 2001 roku odpowiedzialny za bezpieczeństwo transakcji kartowych - kolejno w BZ WBK S.A., CardPoint S.A., Elavon Financial Services LTD i obecnie PayU S.A. Zajmuje się rozwojem systemów monitorowania transakcji oraz rozpoznaniem ryzyka akceptacji płatności na odległość.

     
  • Bartłomiej Wójtowicz

    Bartłomiej Wójtowicz

    Comarch EDI Product Manager, Comarch S.A.

    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Avans University w Bredzie. W Comarch od 2005r. Odpowiedzialny za rozwój projektów EDI w krajach Europy Środkowo-Południowej (m.in. Bułgaria, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Turcja, Ukraina, Węgry) oraz opracowywanie dedykowanych rozwiązań dla tych rynków. Obecnie odpowiada za rozwój grupy produktowej Comarch EDI, obejmującej kompleksową komunikację B2B w zakresie wszystkich procesów w łańcuchu dostaw (m.in. master data, zamawianie, awizacja, dostawy, fakturowanie, finansowanie faktur).

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Logistyka.net.pl
    • Rabobank
    • Wiadomości Handlowe
    • Harvard Business Review Polska
    •  MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • FM Logistic
    • Polska Izba Handlu
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • Nowoczesny Magazyn
    • Nyenrode Business Universiteit
    • Logistyka a Jakość
    • NM.PL
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
    • Nielsen
    • PNSA
    • DHL Supply Chain
    • Pracujwlogistyce.pl
    • Log4.pl
    • KRAJOWY INTEGRATOR PŁATNOŚCI S.A.
    • Poradnik Handlowca
    • GS1 Polska
    • Bank BGŻ
    • Comarch S.A.
    • Asseco Business Solutions
    • Dlahandlu.pl
    • Warehouse Monitor
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
  • Aktualności

    • 2013-06-16 ... i już po Forum!

      Z całą stanowczością możemy potwierdzić, że konferencja się udała! Zapraszamy do lektury relacji z konferencji!
      Czytaj dalej
    • 2013-05-27 2 warsztaty do wyboru dla uczestników

      Wszyscy uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w jednym z dwóch praktycznych warsztatów. Do wyboru - prawny i finansowy.
      Czytaj dalej