• Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade i Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i MultiVita, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea.

    www.coca-colahellenic.pl

     
  • Asseco Business Solutions

    Asseco Business Solutions

    Producent popularnych rozwiązań mobilnych klasy SFA wspomagających zarządzanie terenowymi siłami sprzedażowymi oraz platform integracyjnych, które usprawniają działania w kanale dystrybucji. Systemy te od wielu lat wspierają liderów rynku FMCG z 20 krajów Europy.
    Asseco BS należy do międzynarodowej Grupy Asseco, wiodącego dostawcy oprogramowania własnego na rynku europejskim. Grupa stanowi federację firm zaangażowanych w rozwijanie technologii informatycznych w ponad 30 krajach świata, m.in. w większości państw starego kontynentu, w USA, Kanadzie, Izraelu czy Japonii.

    pl.mobile-touch.eu

     
  • Comarch S.A.

    Comarch S.A.

    Dostawca innowacyjnego rozwiązania do kompleksowej obsługi procesów w łańcuchu dostaw wynikającego z synergii technologii EDI (Electronic Data Interchange) i ECM (Enterprise Content Management).
    Rozwiązanie to pozwala na efektywne zarządzanie i kontrolę obiegu informacji wewnątrz firmy jak i w relacjach z partnerami biznesowymi. Dzięki jego wykorzystaniu wszystkie dokumenty, niezależnie od formatu, są obsługiwane zgodnie z przyjętymi procesami. Oferta skierowana jest zarówno do MSP, jak i dużych przedsiębiorstw, które otrzymują narzędzia dostosowane do skali firmy, jej struktury działania i potrzeb biznesowych.

    www.comarchedi.pl

     
  • Bank BGŻ

    Bank BGŻ

    Bank komercyjny, jeden z największych banków w Polsce. Mimo, że jest bankiem uniwersalnym, od początku swego istnienia (1919 r.) specjalizuje się w obsłudze sektora agro. Przez blisko sto lat działalności nauczyliśmy się doskonale rozpoznawać potrzeby Rolników, dzięki czemu produkty przeznaczone dla agrobiznesu uchodzą za najlepsze na rynku.

    Oferujemy przyjazne w obsłudze i wygodne rozwiązania bankowe, w tym dostęp do usług poprzez bezpieczne, zaawansowane technologie informatyczne. Bank BGŻ posiada sieć ponad 400 oddziałów, udostępnia bezprowizyjnie około 4000 bankomatów w całym kraju.

    www.bgz.pl

     
  • Rabobank

    Rabobank

    Bank należy w całości do Rabobank Group, jednego z największych dostawców usług finansowych na świecie. Grupa ta jest jedynym prywatnym bankiem, który otrzymał najwyższe oceny kredytowe. Rabobank Polska S.A. stanowi część należącej do grupy jednostki zajmującej się bankowością korporacyjną oraz inwestycyjną. W Polsce, tak jak w pozostałych krajach na świecie, zajmuje się głównie świadczeniem usług finansowych firmom działającym w branży rolno-spożywczej. Poprzez koncentrację działań, łącznie z badaniami rynku, na tych dwóch dziedzinach, zapewnia klientom rzeczywiście wartościowe produkty.

    www.rabobank.com

     
  • FM Logistic

    FM Logistic

    Międzynarodowy operator logistyczny. Firma powstała we Francji w 1967r., w Polsce w1995r. Obecnie działa we wszystkich krajach europejskich, a także w Azji. Posiada w sumie 63 centra logistyczne, zatrudniające ponad 14.000 pracowników.
    W Polsce FM Logistic posiada dziewieć placówek, główna siedziba firmy mieści się w Mszczonowie pod Warszawą. Firma zatrudnia ponad 2.500 osób i posiada do dyspozycji swoich klientów ponad 500.000 m2 powierzchni magazynowych i produkcyjnych.
    Infrastruktura FM Logistic oraz stosowane przez nią technologie pozwalają sprostać specyficznym i indywidualnym wyzwaniom logistycznym. Organizacja gotowa jest obsłużyć z najwyższą starannością wszelkie, nawet wysoce wymagające produkty.

    www.fmlogistic.com

     
  • KRAJOWY INTEGRATOR PŁATNOŚCI S.A.

    KRAJOWY INTEGRATOR PŁATNOŚCI S.A.

    Podstawowym celem firmy, do której należy system szybkich i bezpiecznych płatności Transferuj.pl, jest wprowadzanie nowoczesnych i innowacyjnych technologii pozwalających klientom w łatwy i bezpieczny sposób dokonywać płatności za zakupione w Internecie produkty i usługi. Firma rozwija również równolegle dwa projekty: System Zasileń Kont Wirtualnych oraz aplikację mobilną RockPay.

    KIP od początku istnienia reprezentuje w 100% polski kapitał i zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań płatniczych oraz szerokiej gamy usług dodatkowych.

    www.transferuj.pl

     
  • L'Oreal Polska Sp. z o. o.

    L'Oreal Polska Sp. z o. o.

    Obecna w blisko 120 krajach marka L’Oréal Paris rozwija się wokół tej samej filozofii: wprowadzać innowacje i oferować jak największej liczbie konsumentów najskuteczniejsze produkty w jak najlepszej cenie. Filozofia ta ma swoje zastosowanie w badaniach laboratoryjnych, wyraża również pragnienie udostępnienia każdemu odbiorcy profesjonalnej ekspertyzy. Nieustannie dążąc do osiągnięcia doskonałości, L’Oréal Paris tworzy przyszłość piękna. Nasze zaangażowanie i wartości wiarygodności, szacunku i bliskości wobec kobiet i mężczyzn na całym świecie zapewniły nam możliwość stania się światowym liderem w dziedzinie piękna.

    www.loreal.pl

     
  •  MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

     
  • Nielsen

    Nielsen

    Niezależnie od tego czy obserwujesz rynek z lokalnej czy globalnej perspektywy, rozumiemy, jak ważna jest wiedza o tym, co konsumenci oglądają i kupują. To właśnie jest kluczem naszej działalności – a także naszą pasją!

    Badamy konsumentów w ponad 100 krajach, aby dać Ci jak najpełniejszy obraz trendów i zwyczajów zakupowych na całym świecie. Nie poprzestajemy jednak na tym i dbamy o nasz nieustanny rozwój – nie tylko pod względem tego, co i gdzie badamy, lecz również w zakresie tego, jak nasza wiedza może wspomóc rozwój Twojej firmy.

    www.nielsen.com

     
  • DHL Supply Chain

    DHL Supply Chain

    The global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 285,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting environmental protection, disaster management and education.

    www.dhl.com.pl

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • Bank BGŻ
    • NM.PL
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • DHL Supply Chain
    • Polska Izba Handlu
    • Pracujwlogistyce.pl
    • Nielsen
    • KRAJOWY INTEGRATOR PŁATNOŚCI S.A.
    • Asseco Business Solutions
    • Log4.pl
    • Nowoczesny Magazyn
    • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
    • Poradnik Handlowca
    • PNSA
    • Warehouse Monitor
    •  MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
    • Nyenrode Business Universiteit
    • Harvard Business Review Polska
    • Dlahandlu.pl
    • GS1 Polska
    • Wiadomości Handlowe
    • FM Logistic
    • Rynek Spożywczy / PortalSpożywczy.pl
    • Logistyka.net.pl
    • Comarch S.A.
    • Rabobank
    • Logistyka a Jakość
  • Aktualności

    • 2013-06-16 ... i już po Forum!

      Z całą stanowczością możemy potwierdzić, że konferencja się udała! Zapraszamy do lektury relacji z konferencji!
      Czytaj dalej
    • 2013-05-27 2 warsztaty do wyboru dla uczestników

      Wszyscy uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w jednym z dwóch praktycznych warsztatów. Do wyboru - prawny i finansowy.
      Czytaj dalej