Program konferencji - Value Chains in Digital World!

Naszą konferencję tworzą z nami nasi członkowie. To oni gwarantują aktualność poruszanych zagadnień, chęć do dzielenia się doświadczeniami i otwartość na dyskusje zarównowno w tematyce łańcuchów dostaw, jak i obsługi klienta i konsumenta. Edycja 2014 Forum ECR zorganizowana została pod hasłem: Value Chains in Digital World.

Tematyka prezentacji plenarnych odzwierciedlać będzie w tym roku wnioski najnowszego raportu The Consumer Goods Forum: „Future Value Chain 2022” i dotyczyć będzie dwóch najważniejszych dla biznesu trendów: Digital World oraz Fight for Resuorces. Powiemy więc dużo o wyzwaniach współczesnego, cyfrowego biznesu, e-handlu i mobile commerce w FMCG a także wiele w temacie sustainability.

PROGRAM ECR FORUM FOR COOPERATION 2014:

9.00-10.00 Rejestracja uczestników konferencji, kawa powitalna
10.00-12.30 SESJA PLENARNA: FIGHT FOR RESOURCES
10:00-10:15 Powitanie uczestników, deklaracja poszanowania praw konkurencji, otwarcie konferencji przez Co-chairmanów ECR Polska.
Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający ECR Polska,
Jean Charles Bondy, Managing Director, L'Oreal Polska,
Eduardo Brito, Operations General Director, Jeronimo Martins Polska
10:15-10:45 Next Generation Value Chain & Standards.
Ruediger Hagedorn, End-to-End Value Chain & Standards Manager, The Consumer Goods Forum
10:45-11:15 Mobilizing to avoid natural resources depletion, in a world of fast growing population.
Pierre Detry, Market Head, Nestlé Poland and Baltic States
11:15-11:45 Sustainability in Action: A Broad Look at Sustainable Development in Business.
Jonathan T. Scott, Founder and Director of the Center for Industrial Productivity and Sustainability
11:45-12:15 Market development from LSP perspective.
Ewald Raben, CEO, Raben Group
12:15-12:30 Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów sesji
12.30 - 13.00 Przerwa kawowa
13.00 - 14.20 SESJE NAJLEPSZYCH PRAKTYK
  SUPPLY CHAIN EFFICIENCY
Prowadzący: Katarzyna Piątkowska (Coca-Cola HBC)
NEW COMMERCE DEVELOPMENT
Prowadzący: Jacek Pucher (GS1 Polska)
13:00-13:20 EDI 2.0 - zarządzanie łańcuchem dostaw w Czerwonej Torebce.
Piotr Pęcherski, Dyrektor Departamentu IT, Czerwona Torebka
Marta Frok, Kierownik Consultingu EDI, Comarch
Polish eCommerce readiness for EU 1169/2011 report and next steps.
Bartosz Kiełbiński, Dyrektor Zarządzający, eStoreMedia
13:20-13:40 Speed Docking: a joint compass for retailers and manufacturers towards a more efficient, responsive and sustainable value chain.
Lisa Van den Bossche, Managing Director, ECR Belgium & Luxembourg
Tom Tillemans, Head of Logistics Excellence, H.J. Heinz Supply Chain Europe
Od pomysłu do pierwszego zamówienia, czyli o [trudnych, ważnych, krytycznych, kluczowych] początkach projektu e-commerce.
Marek Jr Sobieski, Dyrektor Contact Center i eCommerce, NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna
    SHOPPER IN DIGITAL WORLD
Prowadzący: Aleksander Chudy (Żywiec Zdrój)
13:40-14:00 Last Mile Solution - jak optymalizować sprzedaż w sieci detalicznej. Case Study.
Marcin Wasilewski, Sales Manager & Baltic Country Leader, CHEP Polska
Lucyna Zaborowska-Princ, Supply Chain Customers and Distribution Manager North-Eastern Europe, NIVEA Polska
Shopper-Marketing: A Masterclass on Shopper Centricity.
Ken Hughes, CEO, Glacier Consulting
14:00-14:20 Substantial Revenue Increase for Retailer Through Collaborative Processes with RSi.
Alexander Voigt, Country Manager / Sales Director, Retail Solutions Deutschland
Cedric Guyot, Vice President Sales for EMEA, Retail Solutions
Zakupy dziś i jutro.
Michał Kramarz, Head of Retail, Finance & Travel, Google Poland
Jacek Pucher, Project Manager, GS1 Polska
14.20 - 15.15 Lunch
15:15 - 17:30 SESJA PLENARNA: DIGITAL WORLD
15:15-15:45 The New Shopper DNA: The Digital Native Advance. Implications for retail and brands.
Ken Hughes, CEO, Glacier Consulting
15:45-16:15 Design - o co w tym właściwie chodzi.
Michał Bonikowski, Mindsailors Design Studio
16:15-16:45 eCommerce w Polsce - rozwój rynku i zmiany zachowań nabywców. Doświadczenia Merlin.pl.
Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu, Merlin.pl
16:45-17:15 Kluczowe formaty handlu - wizja Auchan.
Francois Colombie, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Auchan Polska i Ukraina
17:15-17:30 Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów sesji i zaproszonych gości.
od 17:30 BUSINESS MIXER.
Cocktail i networking przy lampce wina. Wymiana wizytówek.

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. W trakcie wszystkich prezentacji możliwe będzie tłumaczenie symultaniczne z polskiego na angielski i z angielskiego na polski. 

 

  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Polska Izba Handlu
    • Nowoczesny Magazyn
    • PNSA
    • CHEP Polska
    • Warehouse Monitor
    • Logistyka Produkcji
    • FM Logistic
    • Jeronimo Martins Polska
    • Poradnik Handlowca
    • Money.pl
    • Wiadomości Handlowe
    • DHL Supply Chain
    • Logistyka.net.pl
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • Retail Solutions Inc. (RSi)
    • NM.PL
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Comarch S.A.
    • Log4.pl
    • GS1 Polska
    • Pracujwlogistyce.pl
    • Logistyka a Jakość
    • EuroLogistics
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
  • Aktualności

    • 2014-04-11 UWAGA: Wielkanocna Promocja!

      Idą Święta a wraz z nimi wiosenne nastroje. Ogłaszamy więc Świąteczną Promocję 3=2. Tylko do końca kwietnia przy rejestracji 3 osób z tej samej firmy trzecia wchodzi na Forum ECR za darmo!
      Czytaj dalej
    • 2014-03-26 Zaproszenia dla VIPów rozesłane!

      Jak co roku na naszą konferencję zaprosiliśmy prezesów najważniejszych i największych producentów FMCG i sieci handlowych. Zaproszenia do blisko 200 szefów poszły w świat!
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji