Jeronimo Martins Polska

Jeronimo Martins Polska
Jeronimo Martins Polska

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej ponad 2400 sklepów w blisko 900 miejscowościach. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach, a także bliskość sklepów. Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia prawie 50 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą według dziennika "Rzeczpospolita". Biedronka jest też jedną z najpopularniejszych polskich marek ? została pięciokrotnie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrands, zajmuje też 3. miejsce w rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika "Rzeczpospolita".

www.biedronka.pl

  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Jeronimo Martins Polska
    • Logistyka Produkcji
    • Wiadomości Handlowe
    • PNSA
    • Logistyka.net.pl
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Money.pl
    • Comarch S.A.
    • FM Logistic
    • Polska Izba Handlu
    • Poradnik Handlowca
    • Pracujwlogistyce.pl
    • DHL Supply Chain
    • Logistyka a Jakość
    • GS1 Polska
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • CHEP Polska
    • Retail Solutions Inc. (RSi)
    • NM.PL
    • EuroLogistics
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • Nowoczesny Magazyn
    • Warehouse Monitor
    • Log4.pl
  • Aktualności

    • 2014-04-11 UWAGA: Wielkanocna Promocja!

      Idą Święta a wraz z nimi wiosenne nastroje. Ogłaszamy więc Świąteczną Promocję 3=2. Tylko do końca kwietnia przy rejestracji 3 osób z tej samej firmy trzecia wchodzi na Forum ECR za darmo!
      Czytaj dalej
    • 2014-03-26 Zaproszenia dla VIPów rozesłane!

      Jak co roku na naszą konferencję zaprosiliśmy prezesów najważniejszych i największych producentów FMCG i sieci handlowych. Zaproszenia do blisko 200 szefów poszły w świat!
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji