Prelegenci

Klucz doboru prelegentów na Forum ECR niezmiennie jest jeden - wysoka wartość merytoryczna i jakość wystąpienia, ciekawa osobowość i uznane doświadczenie. Co roku na scenę ściągamy liderów i ciekawe osobistości polskiego biznesu FMCG a także ciekawych gości zagranicznych.

 

  • Michał Bonikowski

    Michał Bonikowski

    Współwłaściciel, Biuro Projektowe Mindsailors

    Projektant wzornictwa przemysłowego, współzałożyciel i współwłaściciel Biura Projektowego Mindsailors, które od 8 lat nieprzerwanie działa w Poznaniu. Autor ponad 150 produktów Polskich i zagranicznych firm, wdrożonych i sprzedawanych na całym świecie. Wielokrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami, między innymi: IF Product Design Award w latach 2008, 2009 i 2012, IF GOLD Product Design Award 2014 nazywanej "Oskarem Designu", Design & Innovation GOLD Award w 2008 roku, oraz nominowany w 2008 roku do DESIGNPREIS - najważniejszej nagrody w Niemczech. Od 2013 roku współzałożyciel, Członek Zarządu i CTO w VEA International Sp. z o.o. - firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania w branży elektrotechnicznej na rynku europejskim.

     
  • Lisa Van den Bossche

    Lisa Van den Bossche

    Managing Director, ECR Belgium & Luxembourg

    Lisa Van den Bossche (1985) launched speed docking in Belgium and Luxembourg in 2013. Together with 7 suppliers she organized the competition and opened the debate on cycle times. In 2014 speed docking is organized by 9 suppliers. All Belgian en Luxembourgish retailers and wholesalers are participating. Logistic service providers agreed to gather more data than in 2013 and even retailers are willing to share their data. This rich data set will allow more detailed analysis on what variables determine cycle times. Lisa holds a master?s degree in Psychology started her career in sales at Danone, and is now ECR manager for Belgium & Luxembourg.

     
  • François Colombie

    François Colombie

    Przewodniczący Rady Nadzorczej, Auchan Polska i Ukraina

    Dyplom Wyższej Szkoły Handlowej w Tuluzie uzyskał w 1979r. Od 34 lat związany z Auchan, od 15 lat mieszka w Polsce. Do 2007 był Dyrektorem Generalnym Auchan Polska. Przez lata pracy zawodowej zajmował liczne stanowiska również poza Auchan: - Prezes POHID (Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji) 2001-2007; - Vice Prezes ECR POLSKA (Efficient Consumer Response) 2005-2007; - Członek Komitetu Dyrekcyjnego EUROCOMMERCE w Brukseli 2003-2007; - Prezes Francuskiej Izby Przemysłowo- Handlowej w Polsce 2008-2010; - Członek Międzynarodowej Rady Nadzorczej w Akademii \ im. Leona Koźmińskiego, był także Członkiem Rady Powierniczej; - Vice-prezes PKPP Lewiatan 2004-2007.

     
  • Pierre Detry

    Pierre Detry

    Market Head, Nestlé Poland and Baltic States

    Pierre Detry started his career with Nestlé over 20 years ago holding various marketing and commercial positions (Group Product Manager in France, Key Account Manager in France, Grocery Division Manager in Belgium). In 2003 he joined the Zone Europe Management Team, in Vevey, as a Marketing & Business Optimisation Manager for the Culinary category. Back to Nestlé France in 2005, Pierre Detry was appointed BEM for the Grocery Division including the Confectionery business, the Culinary and the Beverages businesses. Since 2009, Pierre Detry was the Regional Business Executive Nestlé Nutrition of Infant Nutrition in France. Market Head Nestlé Poland and Baltic States from the 1st of June 2011.

     
  • Marta Frok

    Marta Frok

    Kierownik Consultingu EDI, Comarch SA

    Od 2005r. związana zawodowo z Comarch SA i działem consultingu w sektorze Handel i Usługi. Odpowiada za szeroko rozumiane rozwiązania wymiany dokumentów elektronicznych dla firm z różnych branż głównie na rynku polskim. Absolwentka Zarządzania Międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim.

     
  • Cedric Guyot

    Cedric Guyot

    Vice President Sales for EMEA, Retail Solutions

    Responsible for overseeing RSi?s day-to-day business across Europe, Cédric?s international experience helps keep the company at the cutting edge of data sharing and supply chain management worldwide. Previously, Cédric served as Vice President, Strategy and Marketing at Agentrics (formerly GNX). He was directly involved in the creation of GNX, helping build the company into a global solution and technology provider for several hundred retailers and consumer goods companies across five continents. Prior to Agentrics, Cédric was Director, Special Projects at Carrefour, the world's second largest retailer. Cédric holds a Masters Degree in finance and statistics from Ecole Supérieure des Sciences Economiques et Commerciales (ESSEC) in Cergy, France.

     
  • Ruediger Hagedorn

    Ruediger Hagedorn

    End-to-End Value Chain & Standards Manager, The Consumer Goods Forum

    Since 2009 Ruediger Hagedorn has run several key Collaborative Value Chain projects at The Consumer Goods Forum (Paris). He is a multi-lingual specialist in Operation Research and Logistics and has 20 years of supply chain, information technology and international process standards development experience. Ruediger has worked at Mabeg, L'Oréal, Roche Diagnostics, ECR/GS1 Germany and The Global Commerce Initiative (GCI), filling positions like Operational Logistics, Warehouse Management, International Business Analyst and Senior Business Consultant. He holds a Diploma in Business Administration from the University of Passau, Germany.

     
  • Ken Hughes

    Ken Hughes

    CEO, Glacier Consulting

    Ken Hughes is Europe?s leading Consumer & Shopper behaviouralist. He is a global thought leader in the areas of shopper psychology, consumer behaviour, biometric shopper research, shopper insight, demand-led retail technology, retail futurology, behavioural economics and neuro-marketing, particularly in their application to shopper motivation theory and shopper marketing. Over the past 13 years, as the founding Director of Glacier Consulting, he has pioneered developments in shopper behaviour insight, particularly in the fields of ethnography, endomethodology and biometric shopper research. Clients mainly include large international blue-chips: Heineken, Kraft Foods, Coca-Cola, Diageo, Wal-Mart, AXA, Kerry Foods, Unilever, Mars Masterfoods and GSK.

     
  • Ireneusz Kazimierczyk

    Ireneusz Kazimierczyk

    Prezes Zarządu, Merlin.pl

    Od 2013 roku Prezes Sklepu Internetowego Merlin.pl, absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, a także Podyplomowego Studium z zakresu Wyceny Nieruchomości Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego. Ukończył prestiżowe szkolenie Harvard Business Management 2009? oraz Harvard Business Management II 2011? organizowane przez ICAN Institute. Od 2007 roku, jako Prezes Zarządu Grupy Czerwona Torebka, odpowiadał za rozwój strategiczny firmy. W latach 1994 - 2001 piastował stanowisko Koordynatora Sieci Handlowej oraz Pełnomocnika Zarządu ds. pozyskiwania i zarządzania nieruchomościami sieci w firmie Elektromis. W latach 2001-2007 sprawował funkcję Dyrektora Departamentu Nieruchomości Komercyjnych w spółce Elektromis Dom Inwestycyjny i był odpowiedzialny za ekspansję sieci sklepów dyskontowych Biedronka.

     
  • Bartosz Kiełbiński

    Bartosz Kiełbiński

    Dyrektor Zarządzający, eStoreMedia

     
  • Michał Kramarz

    Michał Kramarz

    Head of Retail, Finance & Travel, Google Poland

    Z branżą internetową związany od ponad 10 lat. W Google Poland od początków istnienia polskiego oddziału, a więc od 2006 roku. Odpowiada za pracę zespołu wspierającego kluczowych klientów w branżach handlu tradycyjnego, e-commerce, finansów i turystyki. Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej oraz Executive MBA Towson University/University of Maryland.

     
  • Piotr Pęcherski

    Piotr Pęcherski

    Dyrektor Departamentu IT, Czerwona Torebka

    Z firmą Czerwona Torebka związany od roku 2007, wcześniej w strukturach Żabka Polska S.A. Z wykształcenia informatyk o specjalizacji "Informatyczne systemy sterowania i zarządzania". Ukończył także podyplomowe studia "Zarządzanie zasobami IT: architektury, procesy, standardy, jakość" na Politechnice Warszawskiej. Jest absolwentem prestiżowego program rozwoju umiejętności menedżerskich i poprawy efektywności firm prowadzonego przez Canadian International Management Institute (obecnie ICAN Institute). Podczas swej kariery zawodowej skupia się przede wszystkim na zagadnieniach związanych z optymalizacją procesów, zarządzaniem projektami, zasobami ludzkimi oraz na doskonaleniu kwalifikacji biznesowych.

     
  • Jacek Pucher

    Jacek Pucher

    Project Manager, Instytut Logistyki i Magazynowania / GS1 Polska

    Pracownik Centrum GS1 Polska Instytutu Logistyki i Magazynowania. Zastępca Przewodniczącego Europejskiej Grupy Roboczej GS1 poświęconej standardom dla rynku e-handlu i mobile commerce. Współautor publikacji poświęconych problematyce: regionalnego benchmarkingu ICT, technologii mobilnych w handlu, rozwoju e-usług i monitorowaniu stanu zaawansowania rozwoju elektronicznej gospodarki w Polsce. Absolwent stażu naukowego z obszaru zarządzania innowacjami Uniwersytetu Stanford w ramach Programu TOP 500 Innovators Science Management Commercialization.

     
  • Ewald Raben

    Ewald Raben

    CEO, Grupa Raben

    Ewald Raben urodził się w Winterswijk w Holandii. Studiował w Wyższej Szkole Transportu i Logistyki w Rotterdamie. W 1991 roku założył przedsiębiorstwo w Polsce. Wówczas obrót spółki wynosił 5 milionów EUR, dziś sięga 1 miliarda EUR. W tamtym czasie firma w Polsce posiadała 12 pracowników. Aktualnie w 10 krajach Europy Grupa Raben zatrudnia 7500 osób. Ewald Raben jest zwycięzcą konkursu E&Y Przedsiębiorca Roku 2012.

     
  • Jonathan T. Scott

    Jonathan T. Scott

    Founder and Director, the Center for Industrial Productivity and Sustainability

    Jonathan is a sustainable business-contractor, manager, and entrepreneur, with over 25 years of work experience in nine different countries. As a manager he was recognized for tripling productivity, reducing costs by up to 40%, and increasing net profits by over 55% (in the process he conducted three separate business turn-arounds). As a teacher, he has taught at: the Lorange Institute (Zurich, Switzerland), the Rotterdam School of Management (Netherlands), the Audencia Nantes School of Management (Nantes, France), Bradford University (Bradford, UK), the University of Perugia (Italy) and Kozminski University (Warsaw, Poland) where he earned an award for ?outstanding achievements in teaching?. In 2008, he founded CIPS (the Center for Industrial Productivity and Sustainability, which he currently directs. Additionally, he is the author of the following books, several of which are award-winning: Fundamentals of Leisure Business Success (1998), The Concise Handbook of Management (2005), Managing the New Frontiers (2008), The Entrepreneur?s Guide to Building a Successful Business (2009), and New Standards for Long-Term Business Survival (2011). His books on sustainability include: The Sustainable Business (2010 & 2013), The Sustainable Business: Waste Elimination (2013) and The Sustainable Business: Resource-Life Extension (2014) all of which have have been translated into Chinese and Arabic.

     
  • Marek Jr Sobieski

    Marek Jr Sobieski

    Dyrektor Contact Center i eCommerce, NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna

    Od 2006 zajmuje się tematyką ecommerce oraz contact center zarządzając tymi obszarami w firmie Navo. Jest autorem wdrożeń platformy B2B enavo.pl oraz kilku sklepów B2C. Od zera stworzył contact center Navo, które obecnie jest jednym z kluczowych kanałów sprzedaży i obsługi klienta w firmie. Na swoim koncie ma wiele projektów związanych z optymalizacjami działu sprzedaży a także tworzeniu nowych organizacji sprzedażowych oraz specjalistycznych kanałów sprzedaży. Swoje doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą klienta wykorzystuje do projektowania efektywnych rozwiązań ecommerce zarówno w zakresie wdrażanych platform jak i budowy zespołów oraz tworzenia optymalnych procesów. W swojej pracy stawia na jakość oraz rozsądną mieszankę nowinek ecommerce ze sprawdzonymi tradycyjnymi metodami sprzedaży i obsługi klienta.

     
  • Tom Tillemans

    Tom Tillemans

    Head of Logistics Excellence, H.J. Heinz Supply Chain Europe B.V.

    Since 2002, Tom has worked in international supply chain functions within the fast moving goods industry. Within SCA Hygiene Products he has been working as business logistics manager from Germany and as distribution manager Iberia, based in Spain. In 2008 he has joined H.J. Heinz in the function of logistics and planning manager Benelux. In his current role of head of logistics excellence within the European supply chain organization of Heinz in The Netherlands, he is responsible to shape their European logistics network. Since 2010 Tom has in addition been active as ambassador of the Lean and Green program of Connekt (NL). He is a true believer of collaboration in the supply chain and brings this in praxis in his current role. Together with Frans van den Boomen of Mars Nederland, he has initialized and rolled-out the successful Speed Docking competition in The Netherlands, Belgium & Luxemburg. The competition has gained speed and is run in 2014 also in the Czech Republic, Slovakia and Switzerland.

     
  • Alexander Voigt

    Alexander Voigt

    Country Manager / Sales Director, Retail Solutions Deutschland

     
  • Marcin Wasilewski

    Marcin Wasilewski

    Sales Manager & Baltic Country Leader, CHEP Polska

    Absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi. Wieloletnie doświadczenie managerskie w zakresie zarządzania procesami logistycznymi i sprzedażą, zdobył w firmach takich jak DHL, Beweship czy Ponetex. Od 2008 r. w strukturach CHEP - światowego lidera w kompleksowych usługach wynajmu palet i kontenerów. Przez ponad 2 lata, jako Sales Manager odpowiadał za rozwój biznesu i sprzedaż usług CHEP w południowej Polsce. Następnie pełnił funkcje związane z zarządzaniem działem handlowym i realizacją dalszej ekspansji CHEP na terenie całego kraju. W styczniu 2014 r. objął stanowisko Country Managera oddziału bałtyckiego, gdzie jest odpowiedzialny za wzmocnienie partnerstwa strategicznego z największymi globalnymi klientami na szybko rozwijającym się rynku dóbr konsumpcyjnych oraz handlu detalicznego.

     
  • Lucyna Zaborowska-Princ

    Lucyna Zaborowska-Princ

    Supply Chain Customers and Distribution Manager North-Eastern Europe, NIVEA Polska

    Pełni funkcję Menedżera Dystrybucji i Współpracy Logistycznej z Klientami w HUBie odpowiedzialnym za logistyczną obsługę rynków środkowej i wschodniej Europy dla grupy Beiersdorf (w Polsce działającej jako NIVEA Polska Sp. z o.o.). Do regionu tego należą Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, kraje bałtyckie, Rosja, Ukraina, pozostałe kraje Wspólnoty Niepodległych Państw oraz Mongolia. Od początku doświadczenia zawodowego współuczestniczy i prowadzi projekty logistyczne, które są często innowacyjne z perspektywy istniejących rozwiązań logistycznych. Główne obszary zainteresowań obejmują komunikację i współpracę w całym łańcuchu dostaw oraz optymalizację krajowych i międzynarodowych procesów logistycznych. Reprezentuje firmę na forum ECR Polska. Posiada tytuł certyfikowanego logistyka European Logistics Association oraz certyfikat PMI Project Management Professional z zakresu zarządzania projektami.

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • GS1 Polska
    • Warehouse Monitor
    • FM Logistic
    • Nowoczesny Magazyn
    • Logistyka Produkcji
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • Money.pl
    • Retail Solutions Inc. (RSi)
    • Comarch S.A.
    • NM.PL
    • Poradnik Handlowca
    • Log4.pl
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • DHL Supply Chain
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • EuroLogistics
    • Polska Izba Handlu
    • Pracujwlogistyce.pl
    • PNSA
    • Logistyka.net.pl
    • Logistyka a Jakość
    • Jeronimo Martins Polska
    • Wiadomości Handlowe
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • CHEP Polska
  • Aktualności

    • 2014-04-11 UWAGA: Wielkanocna Promocja!

      Idą Święta a wraz z nimi wiosenne nastroje. Ogłaszamy więc Świąteczną Promocję 3=2. Tylko do końca kwietnia przy rejestracji 3 osób z tej samej firmy trzecia wchodzi na Forum ECR za darmo!
      Czytaj dalej
    • 2014-03-26 Zaproszenia dla VIPów rozesłane!

      Jak co roku na naszą konferencję zaprosiliśmy prezesów najważniejszych i największych producentów FMCG i sieci handlowych. Zaproszenia do blisko 200 szefów poszły w świat!
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji