Partnerzy konferencji

  • Log4.pl

    Log4.pl

    Log4.pl

    Interaktywny portal wymiany informacji z obszaru usług gospodarki magazynowej i logistyki wewnętrznej, "giełda" ofert mająca na celu „skojarzenie” szukających informacji oraz tych, którzy z informacją chcą dotrzeć do odbiorcy. Sprawdzone informacje, użytkownicy otrzymują od profesjonalnych dostawców sprzętu i usług logistyki wewnętrznej oraz gospodarki magazynowej.

    Log4.pl jest profesjonalnym narzędziem, łatwym w obsłudze i komunikatywnym. Po zalogowaniu się do odpowiedniego poziomu, użytkownicy z abonamentem firmowym szybko otrzymują poszukiwane informacje.

    www.log4.pl

     
  • Jeronimo Martins Polska

    Jeronimo Martins Polska

    Jeronimo Martins Polska

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej ponad 2400 sklepów w blisko 900 miejscowościach. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach, a także bliskość sklepów. Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia prawie 50 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą według dziennika "Rzeczpospolita". Biedronka jest też jedną z najpopularniejszych polskich marek ? została pięciokrotnie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrands, zajmuje też 3. miejsce w rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika "Rzeczpospolita".

    www.biedronka.pl

     
  • Wiadomości Handlowe

    Wiadomości Handlowe

    Wiadomości Handlowe

    Fachowy, ogólnopolski miesięcznik B2B branży FMCG. Najlepiej oceniane i najbardziej opiniotwórcze pismo prasy branżowej kierowane do managerów branży handlowej. Zawiera najważniejsze informacje o rynku FMCG; najświeższe informacje o sytuacji branży handlowej oraz analizy i prognozy dotyczące handlu w Polsce. Doskonałe miejsce prezentacji ofert firm dostarczających produkty i usługi dla handlu detalicznego.

    Nakład 80 000 egz. kontrolowany przez ZKDP jest dystrybuowany do wszystkich typów sklepów spożywczych w Polsce, oraz do największych hurtowni.

    www.wiadomoscihandlowe.com.pl

     
  • Retail Solutions Inc. (RSi)

    Retail Solutions Inc. (RSi)

    Retail Solutions Inc. (RSi)

    A global provider of Big Data, predictive analytics for the Consumer Packaged Goods (CPG) industry. RSi was among the first to recognize the power of applying sophisticated analytics to retailer data through an extensive suite of cloud-based applications. Using proprietary algorithms, processes and cloud-based applications, RSi delivers CPG companies new levels of insights that drive real-time decision making. The company's industry-leading reporting and business intelligence tools transform Big Data into smart decisions at the store and on the shelf. The RSi platform is trusted by more than 500 global CPG companies including Colgate-Palmolive, Danone, Diageo, Heineken, Kimberly-Clark, Kraft, L’Oréal, Mondelez, Nestlé, Procter & Gamble and Unilever.

    retailsolutions.com

     
  • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy

    System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade i Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i MultiVita, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea.

    www.coca-colahellenic.pl

     
  • L'Oreal Polska Sp. z o. o.

    L'Oreal Polska Sp. z o. o.

    L'Oreal Polska Sp. z o. o.

    Obecna w blisko 120 krajach marka L’Oréal Paris rozwija się wokół tej samej filozofii: wprowadzać innowacje i oferować jak największej liczbie konsumentów najskuteczniejsze produkty w jak najlepszej cenie. Filozofia ta ma swoje zastosowanie w badaniach laboratoryjnych, wyraża również pragnienie udostępnienia każdemu odbiorcy profesjonalnej ekspertyzy. Nieustannie dążąc do osiągnięcia doskonałości, L’Oréal Paris tworzy przyszłość piękna. Nasze zaangażowanie i wartości wiarygodności, szacunku i bliskości wobec kobiet i mężczyzn na całym świecie zapewniły nam możliwość stania się światowym liderem w dziedzinie piękna.

    www.loreal.pl

     
  • GS1 Polska

    GS1 Polska

    GS1 Polska

    Organizacja krajowa GS1 Polska zarządza systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do systemu GS1 i do nadawania im uprawnień do stosowania kodów kreskowych GS1.

    http://www.gs1pl.org

     
  • Comarch S.A.

    Comarch S.A.

    Comarch S.A.

    Dostawca innowacyjnego rozwiązania do kompleksowej obsługi procesów w łańcuchu dostaw wynikającego z synergii technologii EDI (Electronic Data Interchange) i ECM (Enterprise Content Management).
    Rozwiązanie to pozwala na efektywne zarządzanie i kontrolę obiegu informacji wewnątrz firmy jak i w relacjach z partnerami biznesowymi. Dzięki jego wykorzystaniu wszystkie dokumenty, niezależnie od formatu, są obsługiwane zgodnie z przyjętymi procesami. Oferta skierowana jest zarówno do MSP, jak i dużych przedsiębiorstw, które otrzymują narzędzia dostosowane do skali firmy, jej struktury działania i potrzeb biznesowych.

    www.comarchedi.pl

     
  • Logistyka.net.pl

    Logistyka.net.pl

    Logistyka.net.pl

    Jeden z największych portali branżowych w polskim Internecie. Jego głównym atutem jest bogata baza wiedzy merytorycznej, w której można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i opracowania praktyczne, case study i przykłady najlepszych wdrożeń logistycznych w kraju i za granicą. Czytelnikami portalu są przedstawiciele firm świadczących usługi w zakresie transportu, spedycji, magazynowania, e-learningu, logistyki produkcji i automatycznej identyfikacji, studenci szkół wyższych o profilu logistyka, zarządzanie itp.

    www.logistyka.net.pl

     
  • Logistyka a Jakość

    Logistyka a Jakość

    Logistyka a Jakość

    Dwumiesięcznik menedżerów świadomych roli logistyki w biznesie. Inspiruje do poszukiwania innowacji, obnaża stereotypy, które deprecjonują rolę logistyki w strukturze firmy i prezentuje doświadczenia tych, którzy osiągnęli w tej branży najwięcej. Koncentruje się na prezentowaniu konkretnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych, których zastosowanie i wdrożenie sprzyja efektywnemu funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Traktuje branżę TSL kompleksowo - zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

     
  • FM Logistic

    FM Logistic

    FM Logistic

    Międzynarodowy operator logistyczny. Firma powstała we Francji w 1967r., w Polsce w1995r. Obecnie działa we wszystkich krajach europejskich, a także w Azji. Posiada w sumie 63 centra logistyczne, zatrudniające ponad 14.000 pracowników.
    W Polsce FM Logistic posiada dziewieć placówek, główna siedziba firmy mieści się w Mszczonowie pod Warszawą. Firma zatrudnia ponad 2.500 osób i posiada do dyspozycji swoich klientów ponad 500.000 m2 powierzchni magazynowych i produkcyjnych.
    Infrastruktura FM Logistic oraz stosowane przez nią technologie pozwalają sprostać specyficznym i indywidualnym wyzwaniom logistycznym. Organizacja gotowa jest obsłużyć z najwyższą starannością wszelkie, nawet wysoce wymagające produkty.

    www.fmlogistic.com

     
  • PNSA

    PNSA

    PNSA

    Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".

    www.pnsa.pl

     
  • Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania - instytut badawczy - realizuje funkcje polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Rozwija, promuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w kluczowych procesach gospodarczych, podnosząc efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.

    www.ilim.poznan.pl

     
  • Nowoczesny Magazyn

    Nowoczesny Magazyn

    Nowoczesny Magazyn

    Najstarsze pismo z branży magazynowej na polskim rynku – ukazuje się od 1998 roku. Prezentuje aktualne problemy magazynowania towaru i sposoby zarządzania nim z użyciem nowoczesnych urządzeń technicznych. Wyróżnia się niezwykle praktycznym podejściem do zagadnień. Jest wiarygodnym źródłem informacji i rozwiązań dla menedżerów i specjalistów. Gwarantuje najwyższą jakość merytoryczną dzięki współpracy z ekspertami, praktykami, doświadczonymi specjalistami.

    www.nm.pl

     
  • CHEP Polska

    CHEP Polska

    CHEP Polska

    Wiodąca na świecie firma oferująca usługi w zakresie wynajmu palet i kontenerów. Dostarcza rozwiązania zwiększające efektywność łańcucha dostaw poprzez wyeliminowanie konieczności odbioru pustych palet oraz ograniczenie administracji i prowadzenia rozliczeń sald paletowych z odbiorcami. Outsourcing palet pozwala na całkowite wyeliminowanie strat palet z uwagi na nieprawidłowe oznaczenia lub niezadowalającą jakość nośników. CHEP oferuje palety charakteryzujące się wysoką, standardową jakością, z powodzeniem wykorzystywane w automatycznych systemach pakowania i magazynowania.

    www.chep.com

     
  • Pracujwlogistyce.pl

    Pracujwlogistyce.pl

    Pracujwlogistyce.pl

    Portal o pracy i zarządzaniu zasobami ludzkimi skierowany do sektora usług logistycznych, spedycyjnych i transportowych oraz dystrybucji i zakupów. Łączy funkcję narzędzia do zamieszczania i wyszukiwania ofert pracy oraz gazety internetowej zawierającej artykuły, porady, aktualności dotyczące rozwoju usług, kadr i kariery w branży TSL. Portal wspiera pracodawców w umacnianiu ich wizerunku, promuje ludzi związanych z logistyką, transportem i spedycją, organizuje spotkania na temat rynku pracy w logistyce oraz realizuje projekty rekrutacyjne i badawcze.

    www.pracujwlogistyce.pl

     
  • Warehouse Monitor

    Warehouse Monitor

    Warehouse Monitor

    Medialna platforma komunikacyjna dedykowana dla odbiorców z branży logistyki magazynowej. Elementami składowymi są m.in.:
    - Kwartalnik „Warehouse Monitor” – wydanie drukowane i e-publikacja; Rocznik „Warehouse Monitor Almanach” i samodzielne publikacje raportów tematycznych;  
    - Serwis branżowy www.warehouse-monitor.pl (sondaże, opinie i komentarze eksperckie, newsy, studia przypadków);
    - Cotygodniowy newsletter „Warehouse Monitor NEWS”;
    - Działalność „Warehouse Monitor RESEARCH (realizacja szeregu projektów badawczych, regularnie opracowywane raporty rynkowe oparte na podstawie przeprowadzanych badań i analiz).

    www.warehouse-monitor.pl

     
  • DHL Supply Chain

    DHL Supply Chain

    DHL Supply Chain

    The global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 285,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting environmental protection, disaster management and education.

    www.dhl.com.pl

     
  • Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Najszersza reprezentacja handlu detalicznego i hurtowego FMCG w Polsce, zrzesza ponad 30 tys. podmiotów handlowych od pojedynczych sklepów po ogólnopolskie sieci franczyzowe i dystrybucyjne, a także podmioty otoczenia biznesowego sektora, producentów, usługodawców i innych.
    Izba reprezentuje interesy swoich Członków. Monitoruje i konsultuje procesy legislacyjne na poziomie krajowym i europejskim. Przeciwdziała wprowadzaniu rozwiązań niedostosowanych do potrzeb rynku, opracowuje własne sugestie usprawnień sektora handlu w Polsce.
    Jest platformą rozwoju współpracy biznesowej, umożliwiając zwiększanie konkurencyjności swoich Członków, np. przez udział w projektach unijnych czy Programie Promocji Eksportu.

    www.pih.org.pl

     
  • Poradnik Handlowca

    Poradnik Handlowca

    Poradnik Handlowca

    Od 20 lat na rynku prasy handlowej w Polsce. Ogólnopolski (bezpłatny) miesięcznik wydawany w nakładzie 70.000 egzemplarzy, skierowany do osób decyzyjnych w handlu FMCG. Perfekcyjna dystrybucja, monitorowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy oraz wiodącą firmę badawczą na rynku detalicznym Nielsen, sprawia, że „Poradnik Handlowca” pozostaje liderem prasy handlowej w najważniejszych kategoriach: znajomość, dotarcie i czytelnictwo. Wydawca „Poradnika Handlowca” jest organizatorem dorocznej Gali, podczas której wręczane są cenione w środowisku Hermesy Poradnika Handlowca oraz Hermesy Poradnika Restauratora dla wybitnych przedstawicieli handlu i gastronomii. „Poradnik Handlowca” jest również laureatem wielu nagród wręczanych przez organizacje kupieckie, m.in. nagroda w kategorii Media Roku otrzymana z rąk przedstawicieli KP-H Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej oraz tytuł „Polski Kupiec” przyznany przez Polską Izbę Handlu.

    www.poradnikhandlowca.com.pl

     
  • EuroLogistics

    EuroLogistics

    EuroLogistics

    Wydawnictwo Eurologistics skupia w swych rękach tytuły branżowe o charakterze biznesowym, projekty badawcze i konkursy branżowe. Posiada rozbudowane serwisy informacyjne LOG24.pl, www.truck-business.pl, www.eurologistics.pl, www.logistyka-produkcji.pl, www.fab.com.pl i specjalizuje się w organizacji ogólnopolskich konferencji, kongresów, warsztatów oraz gali dla dyrektorów i menedżerów logistyki, właścicieli firm transportowych, menedżerów zarządzających flotą samochodów służbowych oraz menedżerów zarządzania produkcją.

    eurologistics.pl

     
  • Money.pl

    Money.pl

     
  • PKN EPAL - Sponsor Platynowy

    PKN EPAL - Sponsor Platynowy

    PKN EPAL - Sponsor Platynowy

    Ogólnopolski Związek Pracodawców Producentów Europalet powstał w 1999 roku, jako Polski Komitet Narodowy EPAL, członek międzynarodowej organizacji paletowej European Pallet Association. Organizacja skupia producentów palet EPAL oraz firmy zajmujące się naprawą palet. Działa w oparciu o normy i standardy paletowe obowiązujące w krajach Unii Europejskiej – Kodeks 435-2 oraz 435-4. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług EPAL współpracuje z organizacją audytorską Bureau Veritas, a także z organizacjami logistycznymi oraz z kluczowymi przedsiębiorstwami.

    www.epal.org.pl

     
  • NM.PL

    NM.PL

    NM.PL

    Interaktywny portal o branży magazynowo-logistycznej, którego misją jest dostarczenie czytelnikom „Nowoczesnego Magazynu” i „Logistyki a Jakość”  zawsze aktualnych i rzetelnych informacji. Portal prezentuje kompleksowe spojrzenie na branżę wózków widłowych, IT, deweloperów powierzchni magazynowych, systemów składowania czy transportu. Przejrzysta grafika i czytelny układ sprawiają, że publikowane informacje są zawsze w zasięgu ręki.

    www.nm.pl

     
  • Logistyka Produkcji

    Logistyka Produkcji

    Logistyka Produkcji

    Menedżerski tytuł prezentujący kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania produkcją oraz rynku dostawców usług i urządzeń dla sektora produkcji. Niezależne i opiniotwórcze źródło informacji o technologiach, produktach i usługach. Czytelnicy znajdą tu najświeższe informacje z rynku, szeroką bazę artykułów, raportów, przykłady wdrożeń oraz najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania oraz IT.

    eurologistics.pl/logistyka-produkcji

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Jeronimo Martins Polska
    • Wiadomości Handlowe
    • Retail Solutions Inc. (RSi)
    • Nowoczesny Magazyn
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • NM.PL
    • Log4.pl
    • DHL Supply Chain
    • Money.pl
    • CHEP Polska
    • Logistyka a Jakość
    • Pracujwlogistyce.pl
    • FM Logistic
    • Poradnik Handlowca
    • PNSA
    • Warehouse Monitor
    • Polska Izba Handlu
    • Comarch S.A.
    • GS1 Polska
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Logistyka Produkcji
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • EuroLogistics
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • Logistyka.net.pl
  • Aktualności

    • 2014-04-11 UWAGA: Wielkanocna Promocja!

      Idą Święta a wraz z nimi wiosenne nastroje. Ogłaszamy więc Świąteczną Promocję 3=2. Tylko do końca kwietnia przy rejestracji 3 osób z tej samej firmy trzecia wchodzi na Forum ECR za darmo!
      Czytaj dalej
    • 2014-03-26 Zaproszenia dla VIPów rozesłane!

      Jak co roku na naszą konferencję zaprosiliśmy prezesów najważniejszych i największych producentów FMCG i sieci handlowych. Zaproszenia do blisko 200 szefów poszły w świat!
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji