Partnerzy branżowi

  • PNSA

    PNSA

    PNSA

    Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".

    www.pnsa.pl

     
  • GS1 Polska

    GS1 Polska

    GS1 Polska

    Organizacja krajowa GS1 Polska zarządza systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do systemu GS1 i do nadawania im uprawnień do stosowania kodów kreskowych GS1.

    http://www.gs1pl.org

     
  • Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania

    Instytut Logistyki i Magazynowania - instytut badawczy - realizuje funkcje polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Rozwija, promuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w kluczowych procesach gospodarczych, podnosząc efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.

    www.ilim.poznan.pl

     
  • Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Polska Izba Handlu

    Najszersza reprezentacja handlu detalicznego i hurtowego FMCG w Polsce, zrzesza ponad 30 tys. podmiotów handlowych od pojedynczych sklepów po ogólnopolskie sieci franczyzowe i dystrybucyjne, a także podmioty otoczenia biznesowego sektora, producentów, usługodawców i innych.
    Izba reprezentuje interesy swoich Członków. Monitoruje i konsultuje procesy legislacyjne na poziomie krajowym i europejskim. Przeciwdziała wprowadzaniu rozwiązań niedostosowanych do potrzeb rynku, opracowuje własne sugestie usprawnień sektora handlu w Polsce.
    Jest platformą rozwoju współpracy biznesowej, umożliwiając zwiększanie konkurencyjności swoich Członków, np. przez udział w projektach unijnych czy Programie Promocji Eksportu.

    www.pih.org.pl

     
  • Organizator

    ECR

  • Sponsorzy i partnerzy

    • Logistyka a Jakość
    • Coca - Cola HBC Polska - Sponsor Platynowy
    • Warehouse Monitor
    • DHL Supply Chain
    • NM.PL
    • Polska Izba Handlu
    • Pracujwlogistyce.pl
    • CHEP Polska
    • Instytut Logistyki i Magazynowania
    • Money.pl
    • Logistyka.net.pl
    • Retail Solutions Inc. (RSi)
    • Jeronimo Martins Polska
    • EuroLogistics
    • Log4.pl
    • Comarch S.A.
    • GS1 Polska
    • Wiadomości Handlowe
    • PNSA
    • Poradnik Handlowca
    • L'Oreal Polska Sp. z o. o.
    • Nowoczesny Magazyn
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • Logistyka Produkcji
    • FM Logistic
  • Aktualności

    • 2014-04-11 UWAGA: Wielkanocna Promocja!

      Idą Święta a wraz z nimi wiosenne nastroje. Ogłaszamy więc Świąteczną Promocję 3=2. Tylko do końca kwietnia przy rejestracji 3 osób z tej samej firmy trzecia wchodzi na Forum ECR za darmo!
      Czytaj dalej
    • 2014-03-26 Zaproszenia dla VIPów rozesłane!

      Jak co roku na naszą konferencję zaprosiliśmy prezesów najważniejszych i największych producentów FMCG i sieci handlowych. Zaproszenia do blisko 200 szefów poszły w świat!
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji