Prelegenci

Klucz doboru prelegentów na Forum ECR niezmiennie jest jeden - wysoka wartość merytoryczna i jakość wystąpienia, ciekawa osobowość i uznane doświadczenie. Co roku na scenę ściągamy liderów i ciekawe osobistości polskiego biznesu FMCG a także ciekawych gości zagranicznych.

Lista zaproszonych prelegantów będzie na tej stronie na bieżąco uzupełniana! Zapraszamy do współpracy i tworzenia Forum ECR wspólnie z nami!

 

  • Arkadiusz Andruch

    Arkadiusz Andruch

    Dyrektor ds. Frachtu Całopojazdowego, ROHLIG SUUS Logistics

    Z logistyką i dystrybucją związany od ponad 14 lat. W ROHLIG SUUS Logistics od 7 lat zarządza krajowym i międzynarodowym transportem całopojazdowym. Osobiście odpowiedzialny za implementację i realizację projektów dla kluczowych klientów wysoko wolumenowych, jak również nadzoruje pracę zespołów projektowych. Jego specjalnością są projekty cechujące się dużymi wolumenami i krótkimi okresami wdrożenia. Współpracuje zarówno z polskimi przedsiębiorcami, jak i międzynarodowymi koncernami. Prywatnie 2-krotny maratończyk.

     
  • Adrian Beck

    Adrian Beck

    Head of Department, Department of Criminology, University of Leicester, UK

    Head of the Department of Criminology at the University of Leicester. Over the last 20 years his research work has focussed on shrinkage within the retail sector. He is currently an academic advisor to the ECR Europe Shrinkage Group and undertakes regular research projects on their behalf with recent studies including: measuring the scale and extent of shrinkage; the impact and control of staff dishonesty; the role of RFID technologies; selfscanning checkouts and shrinkage; and the importance of understanding the role of process failure in creating the opportunities for retail loss to occur. He has published extensively on the subject of loss prevention, including numerous articles in the academic and trade press, and recently wrote a book (2009) with Colin Peacock entitled: New Loss Prevention: Redefining Shrinkage Management. He is a regular speaker at academic and practitioner conferences and has worked closely with a wide range of retail companies, including: Ahold; Asda; Best Buy; Diageo; Dollar General; Metro; P&G; Sainsbury?s; Target; Tesco; Walgreens; and Walmart, to help them improve their shrinkage management strategies. More recently, he has been working with De Beers in Africa to help them introduce a loss prevention function throughout their value chain.

     
  • Rafał Brzoska

    Rafał Brzoska

    Prezes Zarządu, Grupa Integer.pl

    Twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, właściciela Paczkomatów? InPost ? największej na świecie sieci urządzeń do samodzielnego nadawania i wysyłania przesyłek oraz największej prywatnej poczty ? InPost. Dzięki nowatorskim usługom od lat z sukcesem rewolucjonizuje polski i międzynarodowy sektor pocztowo-kurierski. Specjalista w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży oraz kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu. Wizjoner zmieniający oblicze rynku e-commerce, twórca perspektywicznych oraz długofalowych planów biznesowych promujący polską innowacyjność na całym świecie.

     
  • Guillaume de Colonges

    Guillaume de Colonges

    Prezes, Carrefour Polska

    Jest absolwentem nauk ekonomicznych, ukończył także Advanced Management Program w Harvard Business School w Stanach Zjednoczonych. Swoją karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 roku. Po 6 latach pracy został awansowany na dyrektora handlowego działu non-food w Polsce, gdzie odpowiadał m.in. za otwarcia pierwszych sklepów Carrefour. Następnie otrzymał nominację na dyrektora handlowego i logistyki Carrefour w Turcji, a w 2006 roku został dyrektorem ds. rozwoju supermarketów i odpowiadał za przejęcie 86 sklepów. W 2008 roku objął stanowisko COO (Chief Operation Officer) w Tajwanie (63 sklepy), po czym został nominowany na stanowisko prezesa Carrefour w Singapurze i Malezji. W 2010 roku powrócił do Turcji, gdzie jako CEO (Chief Executive Officer) Carrefour zarządzał 245 sklepami. Z dniem 1 stycznia 2014 r. objął stanowisko prezesa Carrefour Polska.

     
  • Patrick Deba

    Patrick Deba

    Co-founder, Mustache

    Od czasów podstawówki bez przerwy związany z różnymi projektami i inicjatywami. Jego ostatni i największy stał się sposobem na życie. Wraz z Konradem Ozdowy współtworzy największe w Polsce targi niezależnej mody i designu Mustache Yard Sale oraz platformę e-commerce ? Mustache.pl. Człowiek odpowiedzialny za cały wizerunek i komunikację marki. Na ostatniej prostej studiów prawniczych na Uniwersytecie Warszawskim. Rok temu na rozwój firmy wraz z Konradem Ozdowy pozyskali finansowanie od dwóch funduszy inwestycyjnych: Protos Venture Capital i LMS Invest.

     
  • Krzysztof Deja

    Krzysztof Deja

    National Haulage Manager, Coca-Cola HBC

    Z firmą Coca-Cola HBC Polska związany od 17 lat. Od 2012 roku, jako Kierownik Transportu, zarządza kluczowymi procesami logistycznymi spółki. Autor wielu zmian organizacyjnych min. w obszarach logistycznej obsługi klienta i dispatchingu. Pasjonat efektywnej integracji procesów organizacyjnych z technologią informatyczną. W swoich działaniach dąży do zapewnienia najwyższej jakości zarządzania logistyką i obsługą klienta przy jednoczesnej optymalizacji ich kosztów.

     
  • John Fonteijn

    John Fonteijn

    Group Asset Protection, Royal Ahold

    John has been employed by Ahold since 1985 and has held various positions within the company in the field of Safety, Security and Business Continuity Management. John has built a working experience in these fields of expertise in Europe, USA, Latin America and Asia Pacific during which he developed a broad experience and knowledge in the development and implementation of effective strategies, organization and management of tactical and operational activities and the provision of management reports as part of regular quarterly and annual reporting of company performance. He currently holds the position of Director of Group Asset Protection and is responsible for the development and implementation of company-wide strategies in these fields and advises the Executive Management. In addition, John is active in various national and international trade associations, consultative and professional platforms. John include 15 years Chairman of the ECR Europe Shrinkage & On Shelf Availability Expert Group, in which European retailers and manufacturers work together to reduce risks and losses in the supply chain and ensure and increase availability of products to customers. John has several Dutch and international certifications and graduated in 2007 in Business Administration at the University of Groningen. This study he completed especially because he is convinced that the added value of the activities in the field of security, security and business will be better if these activities are connected to the larger business objectives.

     
  • Daniel Franke

    Daniel Franke

    Członek Zarządu, ROHLIG SUUS Logistics

    W ROHLIG SUUS Logistics odpowiedzialny za logistykę kontraktową i dystrybucję krajową, nadzoruje program nowej architektury korporacyjnej IT oraz odpowiada za kluczowe inwestycje zwiększające możliwości operacyjne centrów logistycznych w całej Polsce. Z logistyką związany jest od 1999 r. Doświadczenie zdobywał w Polsce i zagranicą realizując międzynarodowe projekty w obszarze Corporate Contract Logistics/Supply Chain Management. Zwolennik uwspólniania celów logistycznych i sprzedażowych zmierzających do optymalizacji łańcuchów dostaw.

     
  • Tomasz Grygieńć

    Tomasz Grygieńć

    Właściciel, Superkoszyk.pl

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, właściciel największej polskiej drogerii internetowej SuperKoszyk.pl oraz firmy dystrybucyjnej Javena. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej. Od ponad 10 lat czynnie związany z branżą e-commerce w Polsce. W czasie wolnym trenuje triathlon i strzelectwo sportowe.

     
  • Natalia Hatalska

    Natalia Hatalska

    Blogerka, pisarka, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji, wykładowaca, konsultant, hatalska.com

    Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

     
  • Julia Izmałkowa

    Julia Izmałkowa

    CEO, Izmałkowa Consulting

    Psycholog, specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i antropologii do badań jakościowych w marketingu i biznesie. Ekspert w badaniach poza deklaracyjnych, które odkrywają prawdziwe a nie deklarowane motywacje oraz emocje, tak świadome jak i poza świadome. Przez osiem lat pracowała jako strateg dla międzynarodowych agencji reklamowych (DDB, EURO RSCG), szkoląc się u najlepszych specjalistów od komunikacji. Wykłada na studiach podyplomowych, bierze czynny udział w licznych sympozjach, konferencjach naukowych i branżowych. Jest członkiem Rady Ekspertów Think Tank. Z jej wiedzy korzystają dziennikarze miesięczników i dzienników ogólnopolskich. Jest również gościem w publicystycznych programach telewizyjnych i radiowych.

     
  • Andrzej Jacaszek

    Andrzej Jacaszek

    Dyrektor Zarządzający ICAN Institute, Wydawca , Harvard Business Review

    Ukończył studia Executive Master of Business Administration, University of Minnesota, Carlson School of Management oraz Wydział Nawigacyjny Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni. Od marca 2004 jest wykładowcą w ICAN Institute. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa. Pracował m.in. dla takich firm, jak: Medicover Holding BV jako dyrektor grupy ds. sprzedaży i marketingu; Norwich Union jako Country Manager of Life and Pension Operations Poland; Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union SA jako prezes zarządu; TUiR Warta SA jako wiceprezes zarządu; Agros Holding SA jako dyrektor grupy ds. sprzedaży i marketingu; B.P.S. Consultants Poland jako prezes zarządu. W latach 2004-2005 pełnił funkcję wiceministra finansów RP. Od 2009 r. jest wiceprezydentem Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej.

     
  • Artur Korc

    Artur Korc

    Mistrz Świata w Kolarstwie Tandemowym, Instruktor Kolarstwa

    Pilotem tandemu jest od 2003 roku. Wielokrotny Mistrz Świata, Mistrz Europy i Mistrz Polski w kolarstwie tandemowym ze startu wspólnego i w jeździe na czas w kolarstwie szosowym indywidualnym "Masters".

     
  • Michał Kramarz

    Michał Kramarz

    Head of Export, Mobile & Start-up's Development, Google Polska

    Z branżą internetową związany od ponad 11 lat. Do Google dołączył w 2006 roku, jako jeden z pierwszych pracowników w Polsce. Od maja 2015 odpowiada za rozwój eksportu, branży mobilnej i współpracę ze Start-up?ami. Wcześniej przez ponad 8 lat odpowiedzialny za rozwój współpracy z branżą handlową i e-commerce. Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej, oraz Executive MBA na Towson University/University of Maryland.

     
  • Janusz Liber

    Janusz Liber

    Head Of Analytics Team In Loss Prevention And Security Department, Tesco Polska

    Zajmuje się doradztwem oraz prowadzeniem szkoleń w obszarze zapobiegania stratom w łańcuchach dostaw. W tym zakresie współpracuje z podmiotami zrzeszonymi w POHiD oraz ECR Polska. Jest współautorem Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu LIMUR. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwent studiów menedżerskich Business Administration - University of Bedfordshire. Autor licznych publikacji z obszaru zarządzania ryzykiem w łańcuchach dostaw. Przez pięć lat odpowiadał za zapobieganie stratom w Alma Market. Aktualnie koordynuje działania z obszaru przeciwdziałania nadużyciom oraz zarządzania ryzykiem w TESCO Polska.

     
  • Grzegorz Łapanowski

    Grzegorz Łapanowski

    Kucharz i dziennikarz kulinarny,

    Juror i prowadzący program kulinarny dla profesjonalistów TOP CHEF w TV Polsat. Znany z programów kulinarnych ?Ł?apetyt? i ?Ł?apetyt II? emitowanych w stacji KUCHNIA.TV. Współpracował z redakcją Dzień Dobry TVN, gdzie przez 4 lata prowadził dział kulinarny. Był autorem i współautorem licznych reportaży kulinarnych mi. z Polski, Maroka, Grecji, Sri Lanki, Włoch i Francji. Publikuje m.in. na łamach Food Service?u, Przeglądu Gastronomicznego i News Gastro. Łapanowski prowadzi m.in. warsztaty i pokazy kulinarne, realizuje projekty edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Założyciel fundacji Szkoła na widelcu oraz SLOW FOOD Youth w Polsce. Jest ekspertem w dziedzinie zdrowego odżywiania.

     
  • Agnieszka Murawińska-Silczuk

    Agnieszka Murawińska-Silczuk

    Head of Marketing, Pełnomocnik Zarządu, JULA Poland

    Od 2013 roku Head of Marketing i Pełnomocnik Zarządu szwedzkich multimarketów JULA Poland, absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Produkcji filmowej i telewizyjnej. Odpowiedzialna za całokształt działań marketingowych,rozwój działań sprzedażowych,pozycjonowanie marki JULA, jak również analitykę i działania związaną z ekspansją firmy. Współtworzy politykę firmy oraz jej strategię rozwoju dla Polski i również na kraje skandynawskie. Od 2011 na stanowisku Head of External Communication w firmie real,- przeprowadziła całościowy rebranding sieci. We wcześniejszych latach związana z agencjami reklamowymi McCann oraz Publicis, gdzie zajmowała się strategią i całokształtem działań reklamowych dla marek z sektora retail np. Biedronka, jak również finansowego, samochodowego i FMCG.

     
  • Sławomir Murawski

    Sławomir Murawski

    Dyrektor Departamentu Zapobiegania Stratom w Łańcuchu Dostaw, City Security S.A.

    Zajmuje się doradztwem w obszarze zapobiegania stratom w łańcuchach dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem sektora FMCG. Absolwent uczelni wojskowej. Oficer 56 kompanii specjalnej oraz dowódca sekcji antyterrorystycznej Morskiego Oddziału Straży Granicznej. W TESCO Polska jako Menadżer Operacyjnego Działu Bezpieczeństwa i Zapobiegania Stratom odpowiadał za redukcję strat w dystrybucji, transporcie oraz 168 hipermarketach. Uczestnik wielu projektów w obszarze poprawy bezpieczeństwa, procesów logistycznych oraz ograniczania strat. Współtwórca Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu LIMUR.

     
  • Konrad Ozdowy

    Konrad Ozdowy

    Co-founder, Mustache

    Konrad kompetencje organizatora ma we krwi, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, działa racjonalnie i efektywnie. Współtwórca Mustache.pl - platformy e-commerce oraz Mustache Yard Sale - największych w regionie CEE targów dla niezależnych projektantów, mody i designu. W pracy jest odpowiedzialny za technologie, marketing i finanse. Rok temu na rozwój firmy wraz z Patrickiem Deba pozyskali finansowanie od dwóch funduszy inwestycyjnych: Protos Venture Capital i LMS Invest.

     
  • Andrzej Pawlak

    Andrzej Pawlak

    Dyrektor Handlowy, FM Logistic

    Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Od 20 lat związany z branżą logistyczną zarówno po stronie operacyjnej jak i handlowej. Swoje doświadczenie zdobywał w kilku międzynarodowych firmach logistycznych, a od ponad 6 lat zarządza działami sprzedaży i marketingu w największej firmie logistycznej w Polsce świadczącej usługi dla sektorów Retail i FMCG. Jest aktywnym członkiem ECR i czynnie wspiera różne inicjatywy mające na celu optymalizację łańcucha dostaw.

     
  • Colin Peacock

    Colin Peacock

    Group Strategy Coordinator, ECR Europe Shrink and On Shelf Availability Group

    Colin is the Group Strategy Coordinator for both the ECR Europe Shrinkage & Oni Shelf Availability Group and the Retail Industry Leaders of America, Asset Protection Leaders Council. In this role, he oversees the research agenda, the dissemination of the findings and the planning of regular team meetings. Prior to these appointments, Colin had a thirty year career at Gillette and Procter & Gamble. In his last fifteen years he had been responsible for the global leadership of their on-shelf availability, brand protection and shrink prevention capability. In this role, he was responsible for delivering new thief, counterfeiter, shopper and store manager insights, an innovation pipeline of new solutions, including RFID, and finally, the oversight and delivery of successful collaborative projects with customers and distributors around the world. Colin has published on the subject of loss prevention, including articles in the academic and trade press, and with Adrian Beck, wrote a book in 2009 entitled: New Loss Prevention: Redefining Shrinkage Management. He is a regular speaker at conferences around the world.

     
  • Maria Pyczak-Brulińska

    Maria Pyczak-Brulińska

    Shopper Activation Manager, Danone

    Od 13 lat pracuje z danymi rynkowymi i trendami. Pierwsze kilka lat pracy w agencji badawczej Nieslen. Kolejny etap to dział badań w Nestle, gdzie oprócz przygotowywania analiz rynkowych i opracowywania trendów, współpracowała w zakresie badań shopperowych i cenowych ze wszystkimi dywizjami produktowymi. Obecnie od 4,5 roku w Danone, gdzie pierwsze 3 lata spędziła w dziale badań, także analizując dane, badając shoppera. Od 2014 wspiera dział sprzedaży i brandy Danone w zakresie wiedzy kanałowej i shopperowej.

     
  • Sebastian Starzyński

    Sebastian Starzyński

    Prezes Zarządu, ABR Sesta

    Właściciel i prezes agencji badawczej ABR SESTA. Specjalizuje się w audytach środowiska zakupowego i badaniach zachowań zakupowych. Wprowadził własne rozwiązania BI udostępniające ceny promocyjne w sieciach handlowych. Realizuje projekty Big Data. Prowadzi firmy technologiczne, m.in. Promo-Plan ? platforma do komunikacji i zarządzania promocjami, TakeTask - platforma crowdsourcingowa posiadająca ponad 2000 agentów zbierających dane rynkowe. Wprowadzał restaurację Subway do Polski. Jest zaangażowany w zmiany edukacji w Polsce prowadząc Fundację Edukacja Przyszłości, która lokalizuje zasoby on-linowej platformy edukacyjnej Khan Academy. Od roku 2011 prowadzi blog gamifikacyjny.

     
  • Borys Skraba

    Borys Skraba

    Partner Zarządzający, Bold Brand Commerce

    Partner zarządzający w Bold Brand Commerce, konsultant z 15 letnim doświadczeniem w pracy agencyjnej oraz w prowadzeniu i organizacji działu sprzedaży w Polsce, jak i za granicą. Jest członkiem ? założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej, wykładowcą Szkoły eCommerce Polska i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

     
  • Roman Szymanda

    Roman Szymanda

    Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska

    W sektorze detalicznym od ponad 20 lat. Po studiach zaczynał w firmie Nutricia Polska, gdzie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od przedstawiciela handlowego, kierownika obszaru sprzedaży, specjalisty ds. kluczowych klientów, po dyrektora ds. kluczowych klientów. Ponad dwa lata kierował Działem Zarządzania Kategorią. W latach 2006 - 2008 kierował Działem Konsultingu w firmie Strategix, odpowiadając m.in. za projekt wdrożenia Category Management w sieci Polomarket. W 2008r. rozpoczął współpracę z firmą Dystrybucja Polska jako Dyrektor Handlowy. Prowadził projekty związane z wdrożeniem nowego konceptu w sieci Chata Polska. Obecnie kieruje Działem Category Management w Intermarche. Współautor ?Dobrych praktyk Zarządzania Kategorią w Polsce?, wydanych przez ECR Polska.

     
  • Bartłomiej Ślęk

    Bartłomiej Ślęk

    P&M - Kierownik Zespołu, Comarch EDI

    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Mälardalen University. Wieloletni pracownik Comarch z dużym doświadczeniem w prowadzeniu projektów IT i zarządzaniu zespołami. Specjalista od wymiany dokumentów elektronicznych, elementów logistyki i optymalizacji procesów. Architekt wielu systemów Comarch, zarówno dedykowanych konkretnym klientom jak i tworzonych dla szerokiego rynku. W ramach hobby pasjonat dużych motocykli i konstruktor dronów.

     
  • Mark Taylor

    Mark Taylor

    Author & CEO, Taylored Development

    Mark spędził ostatnie dwie dekady wspierając organizacje w tworzeniu skutecznych i zrównoważonych strategii. Pracując z klientami od Azji do USA i od Rosji do Bliskiego Wschodu, dzięki swojemu uczciwemu i zdecydowanemu stylowi pracy, tworzy wymagające, ale satysfakcjonujące szkolenia. Zajmował stanowiska do poziomu członka zarządu włącznie. Opracowywał i prowadził szkolenia z zakresu przywództwa, strategii, sprzedaży, negocjacji oraz kompetencji handlowych dla firm tj. Pfizer, Nestle, Expedia, General Mills, WIT i wielu innych korporacji z miliardowymi obrotami. Niektóre wydarzenia osiągnęły ROI ponad 3000% rocznie. Autor cieszących się uznaniem krytyków książek (?Who Killed Category Management?), wykorzystywanych jako szablon do sukcesu dla przedsiębiorstw handlowych, konkurujących w świecie cyfrowym.

     
  • Jonasz Tołopiło

    Jonasz Tołopiło

    Project Manager, SUBKO&CO

    Współpracownik agencji interaktywnej SUBKO&CO. Odpowiedzialny za produkcję i wdrożenie aplikacji Mustashop na targach Mustache Yard Sale. Mustashop jako jedna z pierwszych aplikacji stworzonych w tej części Europy wykorzystuje nowoczesną technologię iBeacon w segmencie sprzedaży detalicznej.

     
  •  Przemysław Wegner

    Przemysław Wegner

    Mistrz Świata w Kolarstwie Tandemowym,

    Urodził się w 1971 roku a od 1999 roku zaczęły się jego poważne problemy ze wzrokiem. Za namową kolegi od 2005 roku zaczął uprawiać kolarstwo tandemowe. Jako zawodnik niedowidzący musi mieć pełne zaufanie do pilota, który prowadzi tandem. Od 2008 roku jest członkiem Kadry Narodowej. Wielokrotny medalista mistrzostw Polski na torze, jazdy na czas a także w wyścigach ze startu wspólnego. Z sukcesami reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej - zdobywca Złotego Medalu Mistrzostw Świata w Bogogno w 2009 roku. Aktualnie zbiera punkty podczas startów w wyścigach Pucharów Świata potrzebne do kwalifikacji olimpijskich.

     
  • Organizator

    ECR
  • Sponsorzy i partnerzy

    • Grupa Integer.pl SA
    • Logistyka a Jakość
    • Raben Group
    • Log4.pl
    • ROHLIG SUUS Logistics S.A.
    • Coca - Cola HBC Polska
    • DSV Solutions
    • Kaufland
    • Log24.pl
    • PortalSpożywczy.pl
    • Harvard Business Review Polska
    • NM.PL
    • POLBISCO
    • OOH Magazine
    • Jeronimo Martins Polska
    • FM Logistic
    • QBusiness.pl
    • MARKETER+
    • Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD)
    • Poradnik Handlowca
    • Pracujwlogistyce.pl
    • Logistyka Produkcji
    • PrzeglądHandlowy.pl
    • EuroLogistics
    • CHEP Polska
    • GS1 Polska
    • PNSA
    • Comarch S.A.
    • Nowoczesny Magazyn
    • Auto Partner Garcarek
    • Dlahandlu.pl
    • Logistyka.net.pl
    • Warehouse Monitor
    • PKN EPAL - Sponsor Platynowy
    • Bold Brand Commerce
  • Aktualności

    • 2015-05-18 Niespodzianka od MARKETER +

      Nasz patron medialny, magazyn "Marketer+", przygotował dla Was specjalny kod rabatowy, do wykorzystania na www.sklep.marketerplus.pl.
      Czytaj dalej
    • 2015-05-05 Mark Taylor gościem Forum!

      Fantastyczna informacja dla fanów "Who Killed Category Management".
      Czytaj dalej
  • Relacja z poprzedniej edycji

    Zobacz relację z poprzedniej edycji