ECR FORUM to najlepsza konferencja dla managerów branży FMCG i DIY, organizowana co roku przez ECR Polska.

To Forum wymiany wiedzy, doświadczeń, innowacji oraz najlepszych praktyk i innowacji dla przedstawicieli firm producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i mniejszych detalistów oraz dostawców usług transportowych, logistycznych, marketingowych i IT. W dniach 1-2 czerwca 2017 odbędzie się 7 edycja Forum. Poprzednie edycje naszej konferencji dowiodły, że jest to spotkanie, które wyróżniają przede wszystkim najwyższy poziom merytoryczny prezentacji oraz grono uczestników, w którym co roku znajdują się szefowie najważniejszych i największych firm branży. To inspirujące połączenie tworzy doskonały klimat dla poszerzania kontaktów biznesowych i zacieśniania relacji.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W ECR FORUM?

Powiedzieli o nas

Program i prelegenci

09 czerwca 2016, czwartek Konferencja i ECR Awards & VIP Gala
10:00 Powitanie uczestników Konferencji Paweł Górecki (Carrefour Polska), Laszlo Bekefi (Coca-Cola HBC Polska), Mateusz Boruta (ECR Polska)
10:15 Dbamy o naszych klientów w Europie, każdego dnia coraz lepiej Adam Manikowski Tesco Polska
10:45 Smart collaboration. Better results. Maximilian Musselius ECR Russia
11:15 Banki Żywności – ratujemy żywność przed zmarnowaniem – regulacje prawne Marek Borowski
Federacja Polskich Banków Żywności
11:45 Rynek alkoholi wysoko pozycjonowanych w Polsce. Alkoholowe produkty FMCG, w które może inwestować prywatny inwestor na etapie produkcji – czyli wszystko o wysokich procentach zawarte w butelce Krzysztof Maruszewski Stilnovisti
12:15 Panel dyskusyjny
12:30 Lunch
13:00 What traditional business can learn from digital to get back to substantial growth? Viktor Riemer
IRi
13:30 All you need is LOVE (Logistics Operator Value Embedding) Jerzy Cichostępski / Makro Cash&Carry
Janusz Anioł / Raben
14:00 Retail home delivery: Towards a new world of planning – state-of-the-art practices & customer cases Dr George Ninikas ORTEC
14:30 Panel dyskusyjny
14:45 Przerwa kawowa
15:15 Każdy się myli. Ale nie ten kto kupuje. Julia Izmałkowa
Izmałkowa Consulting
15:50 Is the Retail of today ready for the Shopper of tomorrow? Ken Hughes Glacier Consulting
16:30 Mocni w niemarnowaniu. Warsztaty z planowania jadłospisów, listy zakupów i pomysłów na domowe niemarnowanie. Federacja Polskich Banków Żywności
19:00 ECR Awards & VIP Gala
Prezentacja finalistów ECR Awards i głosowanie na zwycięski projekt
Degustacja whisky Krzysztof Maruszewski Stilnovisti
10 czerwca 2016, piątek
Warsztaty
10:00 Shopper Marketing Masterclass Ken Hughes
10:00 The Sustainable Business Jonathan T. Scott
10:00 Retail home delivery: Towards a new world of planning Dr George Ninikas, Szabolcs Balazs, Patryk Fabisiak / ORTEC

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń oraz odmowy akceptacji zgłoszenia udziału w warsztatach.

Prelegenci

Janusz Anioł / Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska
Janusz Anioł / Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska
Pierwsze kontakty Janusza po studiach z transportem związane były z koleją. Prawdziwy początek drogi zawodowej w spedycji to rozpoczęcie pracy w startującym w Poznaniu polskim przedstawicielstwie holenderskiej firmy Raben. Później, sprawując różne funkcje w spółkach Grupy, ostatecznie objął stanowisko Dyrektora nowo utworzonego Raben Logistics Polska. Obecnie, po kolejnych latach rozwoju, odpowiada także za spółki Raben w krajach bałtyckich. Aktywnie bierze udział w pracach stowarzyszeń i organizacjach branżowych oraz menedżerskich.
Szabolcs Balazs / Senior Business Consultant, ORTEC Central & Eastern Europe
Szabolcs Balazs / Senior Business Consultant, ORTEC Central & Eastern Europe
Szabolcs Balazs ma ponad 8-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji łańcucha dostaw oraz konsultingu na poziomie zarządu w ORTEC. Brał udział we wdrożeniach strategii wejścia na rynek, dostarczając klientom produkty wysokiej jakości oraz umacniając pozycję rynkową firmy w Europie Środkowej i Wschodniej.
Jego misją jest analiza biznesu klienta oraz tworzenie rozwiązań, które usprawniają procesy i przynoszą wartość dodaną zarówno firmie, jak i jej klientom. Jego główne obszary ekspertyzy obejmują zarządzanie łańcuchem dostaw, analizę biznesową, optymalizację procesów oraz badania operacyjne. Stale rozwija się, łącząc swoją teoretyczną wiedzę akademicką z zakresu ekonomii z postępem najnowocześniejszej technologii.
Marek Borowski / Prezes Federacji Polskich Banków Żywności
Marek Borowski / Prezes Federacji Polskich Banków Żywności
Marek Borowski jest absolwentem Wydziału Matematyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie. Od 2000 r. jest prezesem Banku Żywności w Olsztynie. W 2002 r. objął stanowisko prezesa zarządu Federacji Polskich Banków Żywności w Warszawie. Obie te funkcje pełni do dziś.
Jest również jednym z przedstawicieli organizacji pozarządowych zasiadających w Radzie Działalności Pożytku Publicznego przy Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Ściśle współpracuje z Ministerstwami Finansów, Gospodarki i Rolnictwa oraz wieloma innymi instytucjami w kraju i za granicą na rzecz ograniczenia marnowania żywności i pomocy potrzebującym. Za swoje wieloletnie działania i inicjatywy społeczne w 2015 r. otrzymał od Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego Nagrodę Obywatelską 25-lecia Samorządności.
Jerzy Cichostępski / Supply Chain Director, Makro Cash&Carry
Jerzy Cichostępski / Supply Chain Director, Makro Cash&Carry
Lider z bogatym doświadczeniem biznesowym zdobytym w międzynarodowych korporacjach. Ma wieloletnią praktykę we wprowadzaniu zmian w organizacjach oraz w zarządzaniu „value chain”.

Obecnie pełni funkcję dyrektora ds. zarządzania łańcuchem dostaw w Makro Cash & Carry. W latach 2003-2013 związany był z firmą Unilever jako członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie łańcuchem dostaw w Polsce i krajach bałtyckich. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora dystrybucji w firmie Carlsberg oraz dyrektora łańcucha dostaw w firmie Okocim.

Paweł Górecki / Dyrektor Supply Chain i Organizacji, Carrefour Polska
Paweł Górecki / Dyrektor Supply Chain i Organizacji, Carrefour Polska
Patryk Fabisiak / Business Consultant, ORTEC Central & Eastern Europe
Patryk Fabisiak / Business Consultant, ORTEC Central & Eastern Europe
Związany z ORTEC od ponad 6 lat, początkowo po stronie klienta – FM Logistic, gdzie odpowiadał za analizę i wdrożenie systemów ORTEC w czterech oddziałach operatora oraz organizację regionalnego łańcucha dostaw wiodącego producenta branży FMCG z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi. Od 4 lat zajmuje stanowisko konsultanta biznesowego, a jego ekspertyza obejmuje projekty wdrożeniowe systemów informatycznych, zarządzanie i optymalizację łańcucha dostaw, projektowanie i ulepszanie procesów biznesowych, sieci logistycznych oraz analizy zwrotu z inwestycji.
Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej.
Julia Izmałkowa / badaczka, założycielka Izmałkowa Consulting
Julia Izmałkowa / badaczka, założycielka Izmałkowa Consulting
Julia Izmałkowa – psycholog, badaczka i ewangelistka etnografii w Polsce. Przez osiem lat pracowała jako strateg dla międzynarodowych agencji reklamowych (DDB, EURO RSCG), szkoląc się u najlepszych specjalistów od komunikacji.
Nie lubi się rozpraszać – ceni sobie koncentrację i eksperckość, dlatego 11 lat temu założyła Izmałkowa Consulting – pierwszą agencję badawczą specjalizującą się w badaniach etnograficznych wykorzystywanych w biznesie i dla biznesu. Wszystkie badania Izmałkowa Consulting skupiają się na wyjściu poza deklaracje i na odkrywaniu prawdy o zachowaniach, postawach i motywacjach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze.
Pracowała dla największych marek w Polsce i na świecie, prowadząc dla nich badania i szkolenia m.in. Nestle, Unilever, IKEA, PZU, ING, Orange, Play, Nivea, Rossmann, Starbucks czy Facebook. Jest autorką bloga MyFlirtWithReality.com, na którym opowiada o psychologii poprzez historie ludzi z całego świata.
Ken Hughes / Shopper & Consumer Behaviouralist
Ken Hughes / Shopper & Consumer Behaviouralist
As one of the world’s leading Consumer and Shopper Behaviouralists, Ken Hughes blends his vast expertise in consumer psychology, social anthropology, behavioural economics and neuromarketing to answer the question to which he has dedicated most of his career: Why do shoppers buy and how can we make them buy more?
Ken is acknowledged as one of the most respected thought leaders on Shopper Marketing and Shopper Centricity, Omnichannel & Digital Strategy alongside Retail Futurology. He is a part-time professor in consumer behaviour and a board member & strategic advisor to many organisations on the future of consumerism and shopper trends.
Voted best speaker at most conferences he has the honour of being invited to attend, it is for his international career as a keynote speaker he is most famous. His keynote speeches deliver thought disrupting and inspiring content in a captivating and highly energetic manner, all served with a generous helping of Irish wit.

www.kenhughes.info
@kenhughesIE

Adam Manikowski / Dyrektor Zarządzający Tesco Polska
Adam Manikowski / Dyrektor Zarządzający Tesco Polska
Dyrektor Zarządzający Tesco Polska, czołowej sieci super- i hipermarketów w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej, w szczególności w obszarach marketingu oraz operacji sklepowych. Przed dołączeniem do Tesco piastował stanowisko dyrektora marketingu w Jeronimo Martins, odpowiadając m.in. za proces rebrandingu sieci Biedronka. Jest absolwentem SGH, UAM oraz studiów MBA Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign, a także uczestnikiem studiów Doctor of Business Administration w Cranfield School of Management, UK.
Prywatnie ojciec i mąż, od 25 lat trenuje aikido, jest posiadaczem czarnego pasa i stopnia mistrzowskiego 5 dan.
Krzysztof Maruszewski / Prezes Zarządu Stilnovisti Investments S.A.
Krzysztof Maruszewski / Prezes Zarządu Stilnovisti Investments S.A.
Prezes Zarządu Stilnovisti Investments S.A. – powstałej w 2006 r. spółki prowadzącej inwestycje dla klientów prywatnych i instytucjonalnych w Polsce i za granicą, skupiając się przede wszystkim na aktywach alternatywnych, takich jak beczki whisky.
Krzysztof Maruszewski jest pomysłodawcą i redaktorem naczelnym Whisky Magazyn – pierwszego w Polsce dwumiesięcznika poświęconego tematyce whisky, oraz Whisky Quarterly – jednego z trzech liczących się na rynku globalnych magazynów dotyczących whisky. Jest również twórcą festiwalu Poznań Whisky Show.
Ukończył psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia MBA na Nottingham Trent University i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Maximilian Musselius / Executive Director, ECR Russia
Maximilian Musselius / Executive Director, ECR Russia
Maximilian graduated from Law and Economics faculties of Moscow State University.
In 2000, he was appointed Marketing Director of Gambro Sweden AB. Three years later he became Marketing Director and Senior Consultant at Kelis Consulting. In 2004, Maximilian started working as Executive Director of ECR Russia and his subsequent career was directly related to ECR Community: in 2010, he joined the Supervisory Board of ECR Asia Pacific and in the same year he was also appointed Co-chairman of the Board of Directors of ECR Europe National Initiatives. Since 2011, Maximilian has been serving as board member of Electronic Documents – Efficient Economy advisory council.
Maximilian is the author of numerous research and analytical articles in the field of FMCG and retail, including ECR Bluebook, and is also a co-author and editor of ECR Bluebook, EDI Bluebook by ECR Russia, Scorecard Bluebook by ECR Russia, Global Scorecard ECR and ECR-Rus Master Data Bluebook.
George Ninikas / Manager Operations, ORTEC Italy
George Ninikas / Manager Operations, ORTEC Italy
Od 2010 roku George Ninikas pełni w ORTEC specjalistyczne funkcje dotyczące logistyki. Obecnie jest menadżerem operacyjnym w krajach Europy Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie oraz starszym konsultantem biznesowym w projektach wymagających ekspertyzy z zakresu badań operacyjnych. Jego akademickie i zawodowe zainteresowania skupiają się na optymalizacji łańcucha dostaw, zwłaszcza w obszarach transportu i dystrybucji, które rozwijał poprzez udział w licznych zakrojonych na szeroką skalę projektach na całym świecie. Posiada doktorat z Logistyki i Optymalizacji Wyznaczania Tras Pojazdów, uzyskany na Wydziale Inżynierii Finansów i Zarządzania Uniwersytetu w Aegean. Na przestrzeni lat pełnił również funkcję współpracownika naukowego oraz adiunkta tego wydziału.
Viktor Riemer / VP Client Growth Delivery International at IRI
Viktor Riemer / VP Client Growth Delivery International at IRI
Working for more than 25 years in analyzing business-critical information and supporting companies with better business decisions his clients have been the biggest global FMCG companies. Starting his business career at Nielsen he founded his first own company in 1995 covering training and consultancy on Category Management and Business Strategies. In 2008 he changed to Nielsen board as Sales Director and was responsible for the German Nielsen business. He fundamentally reorganized the sales department to raise efficiency while reaching Nielsen’s ambitious growth targets at the same time. In late 2010 he founded his second own company working as a Senior Consultant for Digital Start-Ups developing Mobile Business Strategies, supporting business plans and helping his clients to find the right investors.
In 2013 he took over responsibility as Director Analytics at IRI before he entered his current role as VP Client Growth Delivery expanding IRI’s business to Eastern European countries.
Viktor has graduated with a Masters degree in Macro-Economics at the University Vienna, Austria.
Jonathan T. Scott / Founder and Director of Center for Industrial Productivity and Sustainability
Jonathan T. Scott / Founder and Director of Center for Industrial Productivity and Sustainability
Business manager, an award-winning author and an award-winning university teacher with over 20-years of work and management experience in nine different countries (his successes include cost reductions of 40%, increases in profits of over 55%, and three-fold increases in productivity, culminating in three business turn-arounds).
Currently, he is the founder and director of the Center for Industrial Productivity and Sustainability (CIPS), a non-profit organization that creates and distributes free sustainability-based education and training materials for business schools, businesses, professional organizations, governments, and industrial zones. CIPS materials explain how sustainable development enables a region to attract more businesses, facilitate job creation, and optimize profit growth without corresponding increases in major infrastructure.
Informacje

Kiedy?

9-10 czerwca 2016

Gdzie?

Sound Garden Conference Center
Żwirki i Wigury 18 | 02-092 Warszawa

Dojazd

z lotniska Chopina: 2 km, najłatwiej dojechać taksówką, 15 – 20 PLN, albo autobusem linii 175 lub 188, z przystanku Lotnisko Chopina. Wysiądź na przystanku Novotel (5 min).

z centrum: 6 km, taksówką lub autobusem linii 175 z przystanku Centrum. Wysiądź na przystanku Novotel (30 min)

z dworca Warszawa Centralna: 5 km, taksówką lub autobusem linii 175 lub 504 z przystanku Dworzec Centralny. Wysiądź na przystanku Novotel (25 minut)

ze Starego Miasta: 8 km, taksówką albo autobusem linii 175 z przystanku Plac Piłsudskiego przy Operze Narodowej. Wysiądź na przystanku Novotel (35 min).

Parking

Parking dla gości konferencji znajduje się na poziomie -1 hotelu. Opłata naliczana jest wg stawek: 5 PLN netto/1h, 49 PLN netto/doba. Płatność za parking: gotówką lub kartą płatniczą, w recepcji hotelu, na podstawie pobranego na parkingu biletu, podając hasło ECR Polska lub ECR Forum. Po opłaceniu biletu w recepcji goście mają 15 minut na wyjazd z parkingu.

Mapa
Noclegi

Uczestnicy ECR Forum mają możliwość skorzystania z preferencyjnych stawek za nocleg w hotelu Sound Garden w Warszawie.
Rezerwacje dokonywane po preferencyjnych stawkach dokonywane będą w miarę dostępności pokoi.

Stawka specjalna będzie dostępna po podaniu hasła „ECR Polska”. Rezerwacja pokoi na takie hasło musi być wysłana drogą mailową do hotelu na adres: reservation@soundgardenhotel.pl lub zgłoszona telefonicznie pod numerem: +48 22 279 14 11

Rejestracja

Serdecznie zapraszamy na przyszłoroczną edycję!
ECR Forum 2016 już za nami, rejestracja została wyłączona.

Poprzednie edycje
GALERIA ZDJĘĆ Z ECR FORUM 2016 / RELACJA VIDEO

Sponsorzy i partnerzy ECR Forum

Złoty Sponsor
Główni Sponsorzy
Sponsorzy
Partnerzy Branżowi
Partner Społeczny
Partnerzy
Patroni Medialni
Kontakt

Pytania? Chętnie odpowiemy i pomożemy! Można się z nami skontaktować:
telefonicznie +48 61 22 63 078 lub poprzez pocztę elektroniczną: biuro@ecr.pl.

Organizator konferencji: