Aktualności

RFID w handlu – raport i webinarium

Przedstawiamy raport Measuring the Impact of RFID in Retailing, przygotowany przez ECR Shrink and On Shelf Availability, grupę roboczą ECR Community, we współpracy z GS1 UK.

Raport, opracowany na podstawie doświadczeń dziesięciu dużych firm, które w swoich sklepach wdrożyły technologię RFID, zbiera ich wnioski, mierzy sukcesy i wskazuje wyzwania. Dzięki temu jest on cennym przewodnikiem dla przyszłych użytkowników RFID.

Badanie objęło następujące firmy: Adidas, C&A, Decathlon, Lululemon, Jack Wills, John Lewis, MARC O’POLO, Marks & Spencer, River Island i Tesco.

Czerpiąc z ich doświadczenia, raport poddaje analizie:
cel inwestycji
wzrost sprzedaży, optymalizacja stanu zapasów, zmniejszenie liczby wyprzedawanych produktów, wzrost innowacji i efektywności biznesowej, realizacja sprzedaży omnikanałowej;
współczynniki sukcesu
wzrost sprzedaży, wzrost dostępności produktów, poprawa dokładności pomiarów i redukcja zapasów, mniejsze straty zapasów, niższe koszty osobowe, zwrot z inwestycji;
wyciągnięte wnioski
rola managementu wyższego szczebla, kompetencje kierownika projektu, zrozumienie kontekstu biznesowego, integracja ze starszymi systemami, pomoc zewnętrzna, wybór technologii RFID i czytników etc.

Raport i więcej informacji: ecr.pl/rfid-w-handlu-detalicznym-raport

 

Webinarium

18 kwietnia br. o godz. 13:00 (GMT) odbędzie się webinarium z udziałem autora raportu, prof. Adriana Becka z Uniwersytetu w Leicester.

Profesor A. Beck omówi kluczowe ustalenia raportu, w tym:

  • Business case zastosowania RFID w praktyce;
  • Jak rozpocząć podróż z technologią RFID?
  • Wyniki otrzymane od jej pierwszych użytkowników;
  • Najważniejsze wyzwania i sposoby ich uniknięcia;
  • Rozwój w przyszłości.

Rozważasz wdrożenie RFID w swoich sklepach? Koniecznie zapisz się na webinarium! Liczba miejsc ograniczona!

https://register.gotowebinar.com/register/2067402207284247297

0
  Powiązane wpisy
  • No related posts found.

You must be logged in to post a comment.